اشتراک گذاری

دستگاه جوانه ساز

دستگاه جوانه ساز 2 سینی نیمه اتوماتیک مدل 361

VN-23303
ظرفیت ورودی: 150 گرم
تعداد کشو یا طبقه: 2 عدد
سیستم کنترل: نیمه اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوانه ساز 2 سینی نیمه اتوماتیک مدل 361

دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱، دستگاهی دو کاربری برای پرورش جوانه و همچنین تولید ماست می باشد که عمر مفید بالا و قیمت مناسب آن، از ویژگی های منحصر به فردش در جذب خریداران می باشد.

دستگاه جوانه ساز ۲ سینی

امروزه استفاده از جوانه های مختلف به دلیل وجود منابع پروتئینی و ویتامین بسیار رایج شده است. جوانه ها جنبه خوراکی دارند و به راحتی می توان آنها را پرورش داد. یکی از ساده ترین راه هایی که امروزه برای پرورش و تولید جوانه ها مورد استقبال قرار گرفته است، استفاده از دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱ می باشد. این دستگاه به طور دقیق میزان رطوبت مورد نیاز برای رشد جوانه ها را فراهم می کند و رشدشان را سرعت می بخشد.

دمای دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک معادل ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی گراد است و حداکثر مدت زمان لازم برای پرورش جوانه ها در این دستگاه جوانه ساز، ۵ روز می باشد. برای تولید جوانه ها در این دستگاه، تنها کافی است تا بذر جوانه ها را در این دستگاه قرار داده و مطابق با دفترچه راهنما دستگاه، بذر ها را آبکشی نمایید.

دستگاه جوانه ساز 2 سینی نیمه اتوماتیک مدل 361

ویژگی های برتر دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱

همان طور که از نام دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱ مشخص است، این دستگاه دو سینی مجزا دارد که در هر طبقه از این دستگاه می توان بذر جوانه مختلفی را پرورش داد. برای پرورش جوانه هایی نظیر گندم، شبدر، جو، ماش، حبوبات و ... توسط این دستگاه، هیچ نیازی به خاک و یا کود های مخصوص ندارد و این بذر ها تنها از طریق آبیاری و آبکشی پرورش می یابند.

مدت زمان برداشت محصول نهایی در این دستگاه بسیار کوتاه است و می توان از طریق پرورش جوانه ها با این دستگاه، یک کسب و کار کوچک خانگی را راه اندازی نمود. این دستگاه هم در منازل و هم در فروشگاه های کوچک قابل استفاده می باشد. یکی از مهم ترین کاربرد این دستگاه جوانه ساز، این است که می توان با استفاده از آن، غذای طیور را نیز به سرعت آماده نمود.

مشخصات فنی دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتومات مدل ۳۶۱

از مهم ترین ویژگی هایی که کاربردی بودن دستگاه جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱ را افزایش می دهد، ابعاد مناسب و کوچک آن می باشد. این دستگاه با ابعادی معادل ۲۸*۲۸*۲۷.۳ سانتی متر طراحی شده و در هر محیطی به راحتی می توان از آن استفاده کرد. ظرفیت ورودی بذر ۹وانه ها در این دستگاه برابر با ۱۵۰ گرم می باشد و سیستم کنترل آن به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده است. ارتفاع دو طبقه این دستگاه کاملا استاندارد می باشد و جوانه ها می توانند تا ارتفاع مناسبی رشد یابند.

در بالاترین قسمت جوانه ساز ۲ سینی نیمه اتوماتیک مدل ۳۶۱ دریچه ای به منظور آب پاشی بر روی جوانه ها تعبیه شده است که با توجه به خاصیت مویینگی این دستگاه، آب به طبقه های پایین تر نیز راه پیدا خواهد کرد. از ویژگی های برتر این دستگاه جوانه ساز، می توان به قابلیت منحصر به فرد تولید ماست اشاره کرد.  علاوه بر این، سیستم تامین آب این دستگاه به صورت خودکار فعالیت می کند. خریداری این دستگاه کاربری با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله، همراه است.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    28*28*27.3 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    150 گرم
  • تعداد کشو یا طبقه
    2 عدد
  • سیستم کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم تامین آب
    خودکار
  • سایر توضیحات
    این دستگاه قابلیت تولید ماست هم دارد.
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز