اشتراک گذاری

نوار نقاله استیل

نوار نقاله تمام استیل 4 متر با عرض 15 سانتی متر پایه دار

VN-23306
ابعاد: 400*20*100 سانتیمتر
طول نوار نقاله: 4 متر
عرض نوار نقاله: 15 سانتیمتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نوار نقاله تمام استیل 4 متر با عرض 15 سانتی متر پایه دار

یکی از ملزومات بسته بندی، نوار نقاله می باشد که با کمک آن اجناس به راحتی جابجا می شوند. یکی از آن ها نوار نقاله تمام استیل ۴ متر با عرض ۱۵ سانتی متر پایه دار می باشد. نوارهای نقاله انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس و اندازه طول و عرض و همچنین قابلیت تغییر ارتفاع دسته بندی می شوند. یکی از مزایای بزرگ استفاده از نوار و تسمه نقاله جابجایی بسته های حجیم و سنگین است. با کمک این وسیله هم مواد اولیه و هم محصول نهایی به راحتی جا به جا می شود و در واقع یکی از ملزومات هر کارگاه و یا کارخانه بزرگی می باشد که برای حرکت و جا به جا کردن نیاز مند یک وسیله هستند. استفاده از این وسیله در نیروی کار انسانی و هزینه ها نیز صرفه جویی می کند.

نوار نقاله تمام استیل ۴ متر با عرض ۱۵ سانتی متر پایه دار

یکی از انواع مدل های نوار نقاله پایه دار، نوار نقاله تمام استیل ۴ متر با عرض ۱۵ سانتی متر پایه دار می باشد که ابعاد کلی آن برابر با ۴۰۰ در ۲۰ در ۱۰۰ سانتی متر می باشد. جنس استیل این نوار نقاله باعث بالاتر رفتن کیفیت در آن شده است. طول این نوار نقاله ۴ متری است که باید این اندازه ها را در زمان خرید در نظر داشته باشید. این نوار نقاله قدرت موتور بسیار خوبی دارد. وزن این دستگاه ۲۵۰ کیلوگرم می باشد. وجود پایه های مستحکم باعث می شود تا بتوان به راحتی کار را انجام داد.

نوار نقاله تمام استیل 4 متر با عرض 15 سانتی متر پایه دار

شناخت بیشتر نوار نقاله تمام استیل پایه دار

نوار نقاله تمام استیل ۴ متر با عرض ۱۵ سانتی متر پایه دار دارای ۱ اسب بخار قدرت موتور می باشد و دارای توانی برابر با ۷۴۵ وات می باشد. این دستگاه برای کار، به برق نیاز دارد و برق مصرفی آن از نوع ۲۲۰ ولت و به صورت تک فاز می باشد. در کنار این نوار نقاله پایه دار یک تابلو برق وجود دارد که از طریق آن می توان کار با دستگاه و سیستم برقی آن را کنترل کرد. بر روی این تابلو برق چراغ به منظور نشان دادن روشنی دستگاه و دکمه روشن و خاموش وجود دارد.

تسمه نقاله بر روی این نوار نقاله از نوع شیاردار می باشد تا ایستادگی و در نهایت حرکت بسته ها با اطمینان بیشتری انجام شود و این شیار ها خود باعث می شوند تا بسته ها بر روی نوار در زمان حرکت جا به جا نشده و نیفتند. با توجه به اینکه در برخی از مواقع برای جابجایی نیاز دارید تا از نوار نقاله هایی که شیب آن تغییر می کند استفاده نمایید در زمان خرید باید به این موضوع دقت داشته باشید.

انتخاب و خرید نوار نقاله با ۴ متر طول و ۱۵ سانتی متر عرض

در صورتی که به منظور بارگیری نیاز به نوار نقاله ای دارید که استیل بوده و اندازه مناسبی داشته باشد، می توانید از نوار نقاله تمام استیل ۴ متر با عرض ۱۵ سانتی متر پایه دار استفاده نمایید. این دستگاه دارای گارانتی یک ساله و همچنین خدمات پس از فروش ۱۰ ساله می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات و اجزا این دستگاه می توانید آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. یکی از مزایای خرید این دستگاه نقاله آموزش کار با دستگاه است که پس از خرید تکنسین های ماهر و آشنا به عملکرد دستگاه آن را به طور کامل به شما آموزش می دهند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    400*20*100 سانتیمتر
  • طول نوار نقاله
    4 متر
  • وزن
    250 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • عرض نوار نقاله
    15 سانتیمتر
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز