اشتراک گذاری

اسلایسر

دستگاه اسلایسر AG_SL00

VN-23317
ابعاد: 17.5*19.5*37 سانتی متر
جنس بدنه: پلاستیک
جنس تیغه: استیل
نحوه عملکرد: دستی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه اسلایسر AG_SL00

یکی از انواع مختلف مدل های دستگاه های اسلایسر دستی می باشد که با وزن سبکی که دارد کار با آن بسیار ساده می باشد. در صورتی که نیاز دارید تا انواه میوه و سبزیجات را به صورت اسلایس درآورید قطعا این دستگاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. با کمک این دستگاه می توانید اسلایس های بسیار منظم و یکدستی داشته باشید که قطعا بسیار بهتر از ورقه کردن مواد با چاقو می باشد. شما با کمک این دستگاه می توانید برش هایی با ضخامت های مختلف داشته باشید. در صورتی که در خانه و یا مشاغلی همچون قنادی ها، کافی شاپ ها و ... نیاز به یک اسلایسر دستی سبک اما با کیفیت داشته باشید، اسن دستگاه می تواند بسیار مفید فایده و کاربردی باشد.

دستگاه اسلایسر AG_SL00

در گذشته در صورتی که نیاز داشتید تا میوه و یا سبزیجات و یا مواد غذایی دیگر که قابل ورقه شدن را اسلایس کنید با چاقو باید این کار را انجام می دادید که به غیر از سختی کار به این روش، معمولا قطعاتی ناهماهنگ و بدون نظم داشتید که هر کدام قطر متفاوتی داشت و به سختی می توانستید آنها را به صورتی یک اندازه درآورید.

امروزه با استفاده از دستگاه هایی همچون دستگاه اسلایسر AG_SL00 می توانید به راحتی و با نظم و یکدستی و سرعت بالا کار ورقه کردن مواد مختلف غذایی و به خصوص میوه ها را انجام دهید. مزیت این وسیله زمانی مشخص می شود که شما می خواهید میوه خشک کنید و نیاز دارید که میوه ها را به صورت یک اندازه و با ضخامت های برابر برش بزنید.

دستگاه اسلایسر AG_SL00

مشخصات دستگاه اسلایسر مدل AG_SL00

دستگاه اسلایسر AG_SL00 یکی از انواع دستگاه اسلایسر با عملکرد دستی است که بدنه آن پلاستیکی ABS و تیغه آن از نوع استیل غذایی و بسیار با کیفیت می باشد. ابعاد این دستگاه 17.5 در 19.5 در 37 می باشد و بسیار وزن سبکی داشته و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد. استفاده از این دستگاه نه تنها کیفیت نهایی را بالا می برد بلکه سرعت در کار را نیز به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

شما بدون آنکه نیاز باشد تا تیغه های مختلف را خریداری نمایید می توانید اسلایس هایی با قطر مختلف داشته باشید که این خود یکی از مزایای این دستگاه اسلایسر می باشد. همچنین انواع میوه و سبزی را می توانید با کمک این دستگاه برش بزنید و اندازه آن اهمیت چندانی ندارد. در ساختار این دستگاه اهرمی تعبیه شده که باعث می شود تا نقش نگهدارنده را برای میوه و سبزی ایفا کرده و برش ها به بهترین شکل ممکن زده شوند. به راحتی می توانید پس از اتکام کار دستگاه را شستشو داده و تمیز نمایید.

مشخصات فنی دستگاه اسلایسر دستی مدل AG_SL00

 با کمک دستگاه اسلایسر AG_SL00 می توان برش هایی به صورت قابل تنظیم به اندازه 0.5 تا 6 میلی متری داشت. استفاده از این دستگاه باعث می شود تا کاملا برش ها منظم باشند. وزن این دستگاه تنها 3.3 کیلوگرم می باشد. قطر تیغه مورد استفاده در این دستگاه برابر با 9.5 سانتی متر می باشد. 

دستگاه اسلایسر مدل AG_SL00 دارای گارانتی 12 ماهه بوده و همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله دارد. این دستگاه می تواند یکی اسلایسر خانگی بسیار خوب و با کیفیت باشد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    17.5*19.5*37 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • قطر تیغه
    9.5 سانتیمتر
  • وزن
    3.3 کیلو گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • نحوه عملکرد
    دستی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز