اشتراک گذاری

اسلایسر

دستگاه اسلایسر AG_SL05

VN-23320
ابعاد: 34.5*33*44.5 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
جنس تیغه: استیل
نحوه عملکرد: الکترو مکانیکی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه اسلایسر AG_SL05

یکی از راهکار های تسهیل در خرد کردن میوه و سبزیجات استفاده از اسلایسر می باشد. دستگاه اسلایسر AG_SL05 از نمونه های کاربردی اسلایسر هست که سرعت عمل بالایی در خرد کردن انواع مواد غذایی دارد. از مشخصات دستگاه اسلایسر AG_SL05 می توان به برقی بودن این دستگاه اشاره کرد. از ویژگی های اسلایسر AG_SL05 داشتن بدنه و تیغه از جنس استیل، وجود صفحه محافظ جهت بالا بردن امنیت و قابلیت تنظیم ضخامت برش می باشد.

دستگاه اسلایسر AG_SL05

اسلایس یا خرد کردن میوه و سبزیجات به شکل مناسب و کاربردی از دغدغه های خانم های خانه دار و نیز فعالان در آشپزخانه های بزرگ می باشد. اسلایسر از بهترین تجهیزات جهت خرد کردن انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات محسوب می شود که در بازار مدل های ایرانی و خارجی آن را می توان مشاهده کرد. دستگاه اسلایسر AG_SL05 از نمونه های پرکاربرد اسلایسر در بازار هست که توانایی خرد کردن انواع میوه و سبزیجات را دارد.

دستگاه اسلایسر AG_SL05

مشخصات دستگاه اسلایسر برند  AG_SL05

دستگاه اسلایسر AG_SL05 به صورت برقی بوده و می تواند انواع سبزیجات و میوه را در کوتاه ترین زمان ممکن در ابعاد مختلف خرد کند. ابعاد دستگاه اسلایسر برند  AG_SL0534.5*33*44.5 می باشد و از این رو می توان آن را به راحتی در آشپزخانه مستقر نمود. جنس بدنه اسلایسر AG_SL05 از استیل با کیفیت بوده و از این رو در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار هست. برق مورد نیاز اسلایسر AG_SL05 تک فاز با ولتاژ 220 ولت هست. تیغه اسلایسر AG_SL05 نیز از جنس استیل درجه یک بوده و به صورت الکترومکانیکی کار خرد کردن را انجام می دهد.

ویژگی های دستگاه اسلایسر برند  AG_SL05

از ویژگی های دستگاه های اسلایسر AG_SL05 می توان به سرعت عمل بالا در خرد کردن مواد غذایی اشاره کرد. از تجهیزات جانبی دستگاه اسلایسر AG_SL05 صفحه محافظ هست که امنیت کار را بالا می برد. از طرف دیگر این دستگاه استاندارد مجهز به اهرم جهت قرار دادن میوه و سبزیجات در دهانه دستگاه می باشد که از آسیب دیدن احتمالی جلوگیری می کند.

از خصوصیات منحصر به فرد دستگاه های اسلایسر AG_SL05 می توان به قابلیت تنظیم ضخامت برش اشاره کرد. با خرید دستگاه های اسلایسر AG_SL05 دیگر نیازی به تعویض تیغه جهت برش میوه و سبزیجات نیست و با توجه به نیاز می توان ضخامت برش را تنظیم کرد. از طرف دیگر جهت استفاده از دستگاه های اسلایسر AG_SL05 برای خرد کردن می توان میوه و سبزیجات را جهت قرار دادن در دستگاه در ابعاد مختلف برش داد.

از آنجا که در ساخت دستگاه های اسلایسر AG_SL05 از استیل غذایی درجه یک بهره گرفته شده می توان این اسلایسر را به آسانی شست. با توجه به کمترین دخالت دست در اسلایس نمودن میوه و سبزیجات توسط اسلایسر AG_SL05 محصول نهایی کاملا تمیز و بهداشتی می باشد.

سری دستگاه های اسلایسر AG_SL05 را می توان در محیط های مختلف از جمله آشپزخانه منازل، رستوران، هتل و ... جهت خرد کردن انواع میوه و سبزیجات به کار برد. با در نظر گرفتن مزایای متعدد دستگاه های اسلایسر AG_SL05 قیمت فروش این تجهیزات مقرون به صرفه می باشد. برای اطلاع از قیمت روز انواع دستگاه اسلایسر از جمله اسلایسر AG_SL05 بهترین راهکار نمایندگی های عرضه مستقیم این تجهیزات خواهد بود. در نمایندگی های فروش دستگاه اسلایسر AG_SL05 به همراه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می شود.

 

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    34.5*33*44.5 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس تیغه
    استیل
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نحوه عملکرد
    الکترو مکانیکی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حمید گودرزی / 5 آبان 1401
سلام درساعت چند کیلو خلال می کنه ومیشه یه فیلم ازنحوه کارکردنش بفرستید
پاسخ
ای جی / 5 آذر 1401 12:54
سلام و عرض ادب بله حتما لطفا شماره تماس بذارید
علی جهانی / 11 خرداد 1401
سلام دستگاه اسلایسر ag-sl05 ، امکان اسلایس سیر تازه رو هم داره؟
پاسخ
ای جی / 30 مرداد 1401 16:55
سلام وقت بخیر بله
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز