اشتراک گذاری

اسلایسر

دستگاه اسلایسر نگینی AG_SL06

VN-23321
ابعاد: 21*32*38 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
جنس تیغه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه اسلایسر نگینی AG_SL06

یکی دیگر از کالاهای بسیار کاربردی و پرطرفدار سایت ویترین نت می باشد که از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر در خصوص مشخصات و ویژگی های این دستگاه با شما خوانندگان عزیز و مخترم به اشتراک بگذاریم؛ فلذا اگر قصد خرید یک دستگاه اسلایسر بسیار با کیفیت و خوب را دارید تا پایان این متن همراه ما باشید.

ویژگی های دستگاه اسلایسر نگینی AG_SL06

 دستگاه اسلایسر مدل AG_SL06 به دستگاهی بسیار کاربردی برای نگینی و یا حبه کردن انواع میوه و یا صیفی جات گفته می شود که با نیروی برق کار می کند. این دستگاه از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده که از جمله ویژگی های آن میتوان سرعت بالای اسلایس و نگینی کردن میوه جات و صیفی جات اشاره نمود. در ادامه مشخصات فنی و ظاهری دستگاه اسلایسر مدل  AG_SL06  به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفته است :

 

دستگاه اسلایسر نگینی مدل AG_SL06

مشخصات فنی اسلایسر نگینی AG_SL06

دستگاه اسلایسر نگینی مدل AG_SL06 از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار بوده و از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه میتوان برای مصارف خانگی بهره برد. جنس قطعات مورد استفاده برای ساخت دستگاه اسلایسر نگینی AG_SL06  از استیل بوده و همین امر باعث می شود که شستشوی تیغه ها بعد از استفاده بسیار سریع و راحت صورت گیرد. در حقیقت، بعد از اسلایس و حبه کردن میوه ها و صیفی جات میتوان تیغه ها را به راحتی از بدنه دستگاه جدا نمود و  برای استفاده در دفعات بعد آن را در مدت زمانی اندک تمیز نمود. از دیگر مشخصات فنی دستگاه مورد نظر میتوان به قدرت موتوری 200 واتی آن اشاره نمود که این موتور نیز به وسیله نیروی برق تک فازی با ولتاژ 220 ولت راه اندازی می شود. همانطور که اشاره شده است؛ جنس بدنه و تیغه های مورد استفاده برای دستگاه از نوع استیل بوده که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است. وزن اسلایسر نگینی مدل AG_SL06 در مقایسه با سایر نمونه های مشابه خود اندک بوده و امکان حمل سریع و راحت آن از مکانی به مکان دیگر وجود دارد.

مشخصات ظاهری اسلایسر نگینی AG_SL06

از مشخصات ظاهری دستگاه اسلایسر نگینی مدل AG_SL06 میتوان به ابعاد بدنه آن اشاره نمود که معادل 21*32*38 سانتی متر می باشد. همانطور که در تصویر نیز مشخص است، رنگ بدنه دستگاه بخاطر استیل مورد استفاده برای ساخت آن، سیلور (نقره ای) بوده و یک ورودی استوانه ای شکل نیز برای حبه کردن محصولات با توجه به نوع آن در قسمت بالایی دستگاه تعبیه شده است. دکمه روشن / خاموش دستگاه اسلایسر نگینی AG_SL06 نیز در بدنه کناری آن قرار گرفته است. گارانتی دستگاه اسلایسر نگینی مدل AG_SL06 تنها برای مدت 12 ماه بعد از خرید اعتبار داشته و مشتریان به مدت 5 سال بعد از خرید می توانند از خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده برای دستگاه استفاده نمایند. دقت داشته باشید که قیمت دستگاه مورد نظر با توجه به نوسانات بازار ارز متغیر بوده و نمی توان هیچ قیمت دقیق و مشخصی را برای آن ذکر نمود. بنابراین برای آگاهی از قیمت روز این کالا می توانید به سایت ویترین نت مراجعه نموده و پس از بررسی کامل مشخصات این دستگاه با توجه به نیاز و بودجه مد نظر خود برای خرید آن اقدام نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    21*32*38 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس تیغه
    استیل
  • ولتاژ
    220 ولت
  • اندازه خروجی
    10 میلی متر
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز