اشتراک گذاری

دستگاه ضد عفونی کننده

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس

VN-23329
نوع کارکرد: اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
استفاده بدون تماس فیزیکی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,670,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,670,000

تماس با تامین کننده
فن آوران برتر صنعت هوشمند نوین کوشا
فن آوران برتر صنعت هوشمند نوین کوشا
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس

.دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس یکی از بهترین دستگاه های ضدعفونی کننده است. امروزه استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس به دلیل حجم بالایی ظرفیت برای استفاده در مکان های شلوغ، بسیار مناسب است. به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، نیاز برای تماس با دستگاه وجود ندارد. در نتيجه آلودگی منتقل نخواهد نخواهد شد. 

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک 

امروز از دستگاه های ضدعفونی کننده در بسیاری از مکان های پرتردد استفاده می شود چرا که با استریل دست‌ می توان از انتقال بسیاری از میکروب ها جلوگیری بعمل آورد. شیوع ویروس کرونا و خسارات جانی و مالی آن اهمیت استفاده از این دستگاه ها را بیش از پیش آشکار کرد. انواع مختلفی از دستگاه های ضدعفونی کننده وجود دارد، که دستگاه های اتوماتیک از پرکاربردترین و محبوب ترین آنها محسوب می شود. از مهمترین مزیت هایی که این دستگاه ها دارد این است که بدون این که نیاز به تماس دست باشد می توانید استفاده کنید برای استفاده از این دستگاه ها فقط کافی است که دست خود را جلوی چشمی دستگاه بگیرید تا با تشخیص و شناسایی سنسور پاشش خود را شروع کند. انواع این دستگاه ها قابلیت استفاده به صورت دیواری و همچنین در صورت داشتن پایه به صورت سرپایی را نیز دارند. دستگاه های ضدعفونی، همچنین ظرفیت های مختلفی دارند که بر اساس نیز خود می توانید خریداری کنید. 

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس

یکی از دستگاه های مناسب برای استفاده در منزل، دانشگاه، مدارس، بیمارستان ها، رستوران‌ها، درمانگاه ها و سایر مراکز پر رفت و آمد، دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس است. کارکرد این دستگاه به صورت خودکار و از طریق چشم الکترونیکی تعبیه شده در آن است. دستگاه به رنگ سفید است و جنس بدنه آن از نوع پلاستیک ABS است. منبع انرژی برای این دستگاه باتری و برف است. بدون تماس فیزیکی می توان از ریزش مه پاش دستگاه استفاده کرد. مخزن دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس، سه لیتر است و دارای ابعاد ۲۱*۲۶*۶۰ سانتیمتر و وزن ۲,۵۳ کیلوگرم است. 

خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست سوییپر پلاس

اگر به دنبال خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس هستید، این دستگاه را می توانید به صورت آنلاین از ویترین نت خریداری کنید. خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل سوییپر پلاس، از  ویترین نت بسیار آسان است و شما پس از انتخاب محصول، تکمیل مشخصات و پرداخت هزینه می توانید در سراسر ایران، این دستگاه ضدعفونی را دريافت کنید. از مزیت های خرید دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک از سایت ویترین نت این است که ضمانت نامه شش ماهه دارد و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله نیز شامل این دستگاه می شود.

نصب و راه اندازی دستگاه با حضور کارشناسان ویترین نت صورت می پذیرد، همچنین آموزش کار با دستگاه نیز داده می شود. در صورتی که دستگاه ضدعفونی کننده نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داشته باشد این خدمات نیز صورت می پذیرد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کارکرد
    اتوماتیک (چشم الکترونیکی)
  • رنگ
    سفید
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • انرژی مصرفی
    باتری و برق
  • استفاده بدون تماس فیزیکی
    دارد
  • نوع ریزش
    مه پاش
  • ظرفیت مخزن
    3 لیتر
  • ابعاد
    21*26*60 سانتیمتر
  • وزن
    2.53 کیلوگرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز