اشتراک گذاری

دستگاه رطوبت ساز

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400

VN-23372
جنس بدنه: پلاستیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,150,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,150,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400

.دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400 با متد روز دنیا و به صورت کاملا حرفه ای ساخته شده و برای تمامی مشاغل مناسب می باشد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است و در صورت لزوم تمیز کردن آن کار ساده ای می باشد. در واقع این دستگاه از جمله دستگاه های تهویه مطبوع می باشد.

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400

دستگاه رطوبت ساز همانطور که از نام آن می توان متوجه کاربرد آن شد، میزان رطوبت مکان مورد نظر شما را به مقدار مشخص تامین می کند و از آن برای تمام مشاغل می توان استفاده کرد. افرادی که در کار پرورش گل و گیاه هستند و گلخانه های کوچکی در حد گلخانه خانگی دارند، می توانند از این دستگاه به سهولت استفاده نمایند. همچنین برای دستگاه های جوجه کشی با ظرفیت کم نیز می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از مصارف این دستگاه استفاده از آن در سالن های آرایشی و زیبایی می باشد.

برای استفاده از این دستگاه به عنوان منبع انرژی نیازمند برق تک فاز هستید. در واقع می توان این دستگاه رطوبت ساز را از نوع دستگاه های رطوبت ساز مینیاتوری دانست. نوع رطوبت حاصل از این دستگاه از نوع رطوبت سرد و بدون ایجاد قطره می باشد.

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400

مشخصات دستگاه رطوبت ساز مدل 400 التراسونیک

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400 دارای اندازه هایی برابر با 24*26*33 سانتی متر بوده و توان آن برابر با 60 وات می باشد، یعنی میزان برق مورد استفاده توسط این دستگاه 60 وات خواهد بود. برای کار با این دستگاه نیاز به برق تک فاز خواهید داشت. این دستگاه دارای یک خروجی از لوله پلیکا به قطر 6 سانت بوده و مخزن آب دستگاه می تواند برای 3 ساعت آب را ذخیره نگه دارد. در جلوی این دستگاه دکمه ای برای روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد. البته برخی از آنها دارای تایمر دو زمانه هستند که می توان زمان روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کرد.

مصرف آب در این دستگاه در حدود 1.2 لیتر در ساعت می باشد و در مواقع کمبود آب ورودی برای آن سیستم قطع خودکار در نظر گرفته شده است. البته باید بدانید که باید مخزن آن را پر نمایید البته برخی از مدل های تولیدی دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400 قابلیت اتصال مستقیم به شیر آب را دارند و از بابت پر کردن مخزن بسیار کار ساده تر خواهد بود. در صورتی که فضای شما در حدود 30 متر مکعب و به صورت سربسته باشد، می توانید با این دستگاه تا 95 درصد از رطوبت مورد نیاز خود را تامین نمایید.

خرید دستگاه رطوبت ساز مدل 400

در صورت نیاز به دستگاه رطوبت ساز برای کار خود دارید، دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مدل 400 می تواند بهترین انتخاب و مناسب ترین باشد. این دستگاه دارای گارانتی 6 ماهه بوده و می توانید از 2 سال خدمات پس از فروش آن نیز استفاده نمایید.

زمانی که دستگاه مورد نظر را خریداری می کنید، می توانید از آموزش های نحوه کار با آن نیز بهره مند شوید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی می توانید قطعات جانبی آن را خریداری و یا تعمیر نمایید. برای تعمیر و یا تعویض قطعات نیازی به افراد متخصص نخواهید داشت و خودتان به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. قیمت این دستگاه نیز بسیار مناسب می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    24*26*33 سانتی متر
  • توان
    60 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    2 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز