اشتراک گذاری

دستگاه رطوبت ساز

دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000

VN-23374
قدرت موتور: 0.5 اسب بخار
جنس بدنه: گالوانیزه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,900,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000

دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000 یکی از تکنولوژی های نوین برای تولید رطوبت محیط می باشد. کاربرد اصلی این دستگاه در صنایع تولیدات کشاورزی، دامپروری، چوب، داروسازی و ... می باشد  که قیمت مقرون به صرفه و عملکرد منحصر به فرد آن را می توان از عوامل پرفروش بودنش دانست.

مشخصات دستگاه رطوبت ساز پروانه ای

رطوبت یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند سلامت انسان ها، رشد پرندگان، تولید محصولات دامی و کشاورزی و ... را تحت تاثیر قرار دهد. از این جهت امروزه از دستگاه هایی برای تولید رطوبت بهینه استفاده می شود که می توانند آب را به حالت پودری در آورده و رطوبت محیط مورد نظر را تامین نمایند. دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000 یکی از انواع متعدد دستگاه های تولید رطوبت بهینه می باشد که امروزه نقش گسترده ای در تولیدات صنعتی دارد.

این دستگاه از یک پروانه سنگین از جنس آلومینیوم ساخته شده است که آب مکیده شده توسط پمپ را با بهره گیری از نیروی گریز از مرکز، به حالت پودری در می آورد. پس از آن، آب پودر شده وارد قسمتی به نام قطره گیر می شود که در آن جا قطره های درشت آب از قطره های بسیار ریز جدا می گردد و در نهایت ذرات ریز آب به همراه هوا با شدت بالایی از دستگاه خارج می شود. این امر به تولید رطوبت و ایجاد یک هواب مه آلود در محیط، کمک خواهد کرد.

دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000

کاربرد دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000

از دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000 هم می توان برای تولیدات محصولات مختلف و در کارخانه ها، و هم در منازل برای تامین رطوبت استفاده کرد. اما اغلب این دستگاه کاربردی صنعتی دارد و برای صنعت دام و طیور اهمیت بالایی دارد. این دستگاه را می توان در تمامی کارخانه های تولید محصولات دامی و پرورش پرندگانی نظیر بلدرچین و مرغ استفاده نمود. این دستگاه همچنین در کارخانه های تولید انواع قارچ های صدفی، دکمه ای و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از در صنایع چوب برای تولید مبلمان و صنایع چاپ نیز مشاهده خواهد شد.

یکی دیگر از کاربرد های رطوبت ساز پروانه ای را می توان استفاده از آن در صنایع سردخانه داری عنوان کرد. بدین گونه که از این دستگاه برای تامین رطوبت کافی و سرد جهت نگهداری انواع دارو ها استفاده خواهد شد. انبار های مخصوص نگهداری چای نیز به منظور حفظ تازگی چای ها، از این دستگاه بهره می برند. گلخانه های کشت زعفران و همچنین انبار های نگهداری تنباکو و توتون، از دیگر کاربرد های این دستگاه رطوبت ساز پروانه ای خواهند بود.

ویژگی های فنی رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000

دستگاه رطوبت ساز پروانه ای مدل 12000 دارای ابعادی معادل 45*55*80 سانتی متر و وزنی برابر 20 کیلو گرم می باشد که آن را برای مصارف صنعتی مناسب کرده است. این دستگاه توانی معادل ۵۰۰ وات دارد و همچنین قدرت موتور آن را می توان 0.5 اسب بخار عنوان کرد. این دستگاه یکی از دستگاه هایی است که برق بهینه تک فاز استفاده می کند که این امر محبوبیت و کاربرد آن را چندین برابر کرده است. بدنه این دستگاه از جنس گالوانیزه می باشد که این امر را می توان بارز ترین مزیت این دستگاه رطوبت ساز دانست. زیرا که موجب افزایش بهره وری و طول عمر بالای این دستگاه شده است

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*55*80 سانتی متر
  • توان
    500 وات
  • قدرت موتور
    0.5 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • وزن
    20 کیلو گرم
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز