اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 60 سینی

VN-23396
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: استیل
تعداد سینی: 60 سینی
رنگ بدنه: استیل
جنس سینی: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 60 سینی

 دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 60 سینی ای جی از جمله محصولات بسیار کاربردی در مصارف صنعتی از جمله کارخانجات و کارگاه های تولیدی بوده که با کمک آن میتوان حجم بسیار بالایی از انواع میوه و سبزی را در طول روز خشک نمود.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن ای جی

امروزه کارخانجات و کارگاه های تولیدی برای خشک کردن انواع گیاهان، سبزیجات، میوه ها، مغز و آجیل به سراغ دستگاه های پیشرفته مختص به همین امر می روند که دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 60 سینی ای جی تنها یکی از آن ها به حساب می آید. این دستگاه از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برای خشک نمودن حجم گسترده از محصولات به وسیله حرارت تولید شده بر اثر جریان برق برخوردار می باشد که در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های این مدل از دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن  مورد بررسی قرار می گیرد: 

 

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن

ساختار دستگاه میوه و سبزی خشک کن 60 سینی ای جی 

وزن مشخصات دستگاه میوه خشک کن ای جی به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها و مشخصه های آن معادل 111 کیلوگرم بوده و این دستگاه از نظر ابعاد و اندازه دارای 140.5*61*91 سانتی متر می باشد. همچنین جنس دستگاه میوه خشک کن ای جی و سینی های آن در این دستگاه از نوع استیل بوده که در برابر رطوبت از مقاومت لازم برخوردار بوده و دچار زنگ زدگی نخواهد شد. در این دستگاه بزرگ و حجیم از 60 سینی استفاده شده که این تعداد توانایی خشک نمودن حجم گسترده ای از محصولات را به طور روزانه دارند. رنگ بدنه دستگاه میوه خشک کن ای جی نیز استیل بوده و با کمک چرخ های تعبیه شده برای آن میتوان به راحتی دستگاه را از مکانی به مکان دیگر حمل نمود. 

عملکرد دستگاه میوه و سبزی خشک کن ای جی 

دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن 60 سینی ای جی به دلیل ابعاد و اندازه بزرگی که دارد به طور عمده برای کارخانجات و کارگاه های تولید کاربرد داشته و با کمک نیروی برق می توان حرارت مورد نیاز برای خشک نمودن محصولات درون دستگاه را تامین نمود. یکی از مهمترین مشخصه های دستگاه میوه و سبزی خشک کن ای جی که لازم است به هنگام خرید این محصول مورد توجه قرار گیرد، عدم توانایی آن در گرفتن بوی مواد غذایی طی فرایند خشک نمودن به دلیل استفاده از نیروی برق برای تولید حرارت مورد نیاز می باشد. از مهمترین خدمات پس از فروش 5 ساله که با خرید این دستگاه از ویترین نت  می توان بهره مند شد، شامل گارانتی 12 ماهه، امکان نصب و راه اندازی حضوری توسط نیروی های مجرب و توانمند، آموزش نحوه کار با دستگاه و ... می باشد. عملکرد دستگاه مورد نظر به گونه ای است که قطعات انواع میوه، گیاهان، سبزیجات، مغز، آجیل و ... درون 60 سینی آن قرار داده و با تنظیم درجه حرارت دستگاه در مدت زمانی مشخص می توان حجم گسترده ای از محصولات را خشک و برای فروش در بازار بسته بندی نمود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    140.5*61*91 سانتی متر
  • تعداد سینی
    60 سینی
  • جنس سینی
    استیل
  • سوخت مصرفی
  • وزن
    111 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • رنگ بدنه
    استیل
  • چرخ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز