اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E

VN-23407
ابعاد: 64*48*13 سانتی متر
وزن: 6.5 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,100,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,100,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E

 دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E یکی از محصولات بسیار کاربردی و پرطرفدار به حساب آمده که از آن برای بسته بندی سریع قارچ، گوشت، میوه و انواع مختلف صیفی جات و ... در کسب کارهای خانگی و صنعتی استفاده می کنند. در این متن قصد داریم تا هر چند به صورت مختصر اما مفید، اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های و مشخصات این محصول کاربردی برای شما به اشتراک بگذاریم.

مشخصات دستگاه سلفون کش مدل (TW-450E) 

 دستگاه سلفون کش استیل نگیر مدل (TW-450E) که در کسب و کارهای خانگی و تجاری از آن به عنوان دستگاه استرچ کش نیز یاد می کنند، یک وسیله برای پوشش و بسته بندی محصولات متنوع بوده که از آنها در برابر آلودگی های محیطی محافظت شود. برخی از مهمترین مشخصات فنی این نوع از دستگاه سلفون کش موجود در بازار را می توان به صورت موارد ذیل مورد بررسی قرار داد.

 

دستگاه سلفون کش استیل نگیر

ساختار فیزیکی دستگاه سلفون کش مدل (TW-450E) 

جنس بدنه دستگاه سلفون کش مدل (TW-450E) از نوعی استیل با نام استیل نگیر ساخته شده است که باعث می شود آن را در دسته باکیفیت ترین دستگاه های سلفون کش موجود در بازار به حساب آورد. جنس استیل بدنه این دستگاه در برابر رطوبت بالای محیط مقاوم بوده و بدون هیچگونه دغدغه خاطری و با خیالی آسوده و راحت از بابت موضوع  زنگ زدگی می توان آن را برای بسته بندی انواع محصولات اسیدی همچون گوجه فرنگی، زیتون و ... به کار گرفت.

وزن و ابعاد دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E نیز به ترتیب معادل 6.5 کیلوگرم و  ۶۴*۴۸*۱۳ سانتی متر می باشد. همچنین ورق استیل مورد استفاده برای ساخت این دستگاه دارای ضخامت 0.8 میلی متری بوده و یک کاتر حرارتی را  به هنگام بسته بندی برای برش سلفون در نظر گرفته اند.

امکان حمل و جابجایی این دستگاه به دلیل وزن و ابعاد به نسبت معقول آن در هر شرایطی امکان پذیر می باشد، اما در صورت استفاده دائمی از دستگاه سلفون کش استیل نگیر بهتر است که مکان مشخصی را برای قرارگیری و استفاده از آن در نظر گرفت. 

ساختار عملکردی دستگاه سلفون کش استیل نگیر مدل  TW-450E

دستگاه سلفون کش استیل نگیر TW-450E به لحاظ عملکردی برای مصارف خانگی و کسب و کارهای تجاری کاربرد داشته و با کمک رول های سلفون که عرض آنها ۴۰ سانتی متر می باشد و طول آنها نیز ۱۰۰۰ متر است، می توان محصولات مختلف را بسته بندی و برای مدتی کوتاه در فضای محیط و یا در یخچال نگهداری نمود. همچنین این دستگاه با نیروی برقی معادل 220 ولت  و توان 300 وات راه اندازی شده و دارای فیوز 2 آمپر می باشد. تیغه دستگاه سلفون کش استیل نگیر بر اثر نیروی برق تا مقدار معینی داغ شده و با کمک آن می توان به راحتی و با سرعت بالا انواع صیفی جات، میوه و گوشت و ... را بسته بندی نمود.

به بیان دیگر، قابلیت تنظیم حرارتی در نظر گرفته شده برای صفحه تفلون و تیغه برش دستگاه مورد نظر به برش سریع و آسان سلفون به هنگام بسته بندی محصولات کمک شایانی نموده و بدین ترتیب حجم گسترده ای از محصولات مورد نظر خود را  در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به وسیله این دستگاه کاربردی بسته بندی نمود. افرادی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت دارند، با خرید این دستگاه می توانند محصولات خود را در برابر آلودگی و فساد زود هنگام حفظ نموده و به فروش برسانند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع عملکرد
    دستی
  • ابعاد
    64*48*13 سانتی متر
  • توان
    1000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    6.5 کیلو گرم
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز