اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی

VN-23413
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 200 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,400,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,400,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی

دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی یک دستگاه دوخت است که به صورت غلطی می باشد و از آن برای بسته بندی محصولات مختلف در بسته های کوچک در صنایع مختلف استفاده می شود. با استفاده از دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی می توان انواع مختلفی از محصولات، نظیر خشکبار، سبزیجات، ادویه جات، میوه خشک، ترشیجات، قارچ، ظرف های یکبار مصرف و... را بسته بندی کرد. حتی با استفاده از این دستگاه می توانید مایعات مختلف و محصولات پودری را نیز بسته بندی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی از جمله دستگاه های بسته بندی با کیفیت است که از آن می توان برای بسته بندی در صنایعی از قبیل غذایی، دارویی، شیمیایی، الکتریکی، لوازم خانگی و... استفاده کرد. از ویژگی های مهم دستگاه دوخت ریلی افقی این است که امکان دوخت و بسته بندی با انواع مختلفی از فویل ها از جمله فویل آلومینیومی، تفلون، متالایز، ترسبافون، پی ای، سی پی پی و او پی پی را دارد. به لحاظ طول دوخت محدودیتی برای آن وجود ندارد.دستگاه دوخت ریلی افقی، کیسه هایی که در داخل آن ها محصولات ساده و گرانول مانند قطعه های صنعتی، قند، شکر و حبوبات را با عرض های مختلف بسته بندی می کند. دستگاه مجهز به سیستم کنترل سرعت پله ای است که با استفاده از آن می توان سرعت دوخت را کم و یا زیاد کرد. سرعت دوخت را می توان بین 12 تا 16 دقیقه تنظیم کرد. در قیاس با دستگاه های دوخت پدالی و دستی سرعت دوخت آن بیشتر است. به دلیل این که دستگاه دوخت ریلی افقی مصرف برق کم تری دارد و همچنین امکان جابجایی آسان برای کسب و کارهایی که تولید بالا دارند می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی

دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی

دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی  از لحاظ طول دوخت محدودیتی ندارد، عرض دوخت این دستگاه حداکثر ده میلی متر می باشد. توان دستگاه دویست وات است. نوع برق مصرفی دستگاه تک فاز و 220 ولت است که می توان در نواحی مختلف شهری و روستایی این دستگاه را مورد استفاده قرار داد. جنس بدنه دستگاه از فولاد است که در حدود پانزده کیلوگرم وزن دارد که به آسانی می توان دستگاه را جابجا کرد. این دستگاه توانایی دوخت 16 متر در دقیقه را دارد و نوع رنگی بدنه آن نیز الکترواستاتیک است. فرکانس دستگاه 60 هرتز است و با ولوم دستگاه امکان تنظیم حرارت بر اساس نوع دوخت وجود دارد. دستگاه مجهز به تاریخ زن است که می توانید تاریخ تولید و یا انقضا را بر روی بسته بندی درج کنید. این دستگاه توسط کشور چین ساخته شده است.

خرید دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی  

اگر به دنبال خرید دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی هستید می توانید به صورت آنلاین خرید این دستگاه را انجام دهید. امکان ارسال دستگاه دوخت ریلی افقی رنگی با تاریخ زن حکی به سراسر کشور وجود دارد. پس از تکمیل خرید و پرداخت هزینه آن در مدت زمان کوتاهی دستگاه آماده شده و به نشانی شما ارسال خواهد شد. قبل از خرید می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان ویترین نت در مورد نحوه خرید، ارسال و... دریافت کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    200 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    فولاد
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • فرکانس
    60 هرتز
  • قابلیت تنظیم حرارت
    دارد
  • کشور سازنده
    چین
  • ولتاژ
    220 ولت
  • تاریخ زن
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز