اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی

VN-23435
جنس بدنه: آهن
ابعاد: 88*52*55 سانتی متر
طول دوخت: 45 سانتی متر
عرض دوخت: 5 میلی متر
توان: 400 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی از دیگر محصولات بسیار کاربردی سایت ویترین نت با عملکردی چند منظوره همچون دستگاه دوخت پلاستیک پدالی است. این دستگاه از امکانات و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار بوده که داشتن زمان خنک سازی پرس تنها به عنوان یکی از این قابلیت ها به حساب می آید. 

مشخصات فنی دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی 

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی به لحاظ نیروی اندک جهت پرس و عملکرد آهنربایی (مگنتی) با دستگاه دوخت پلاستیک نوع پدالی تفاوت هایی بسیار جزئی دارد. این دستگاه با عملکرد چند منظوره خود قادر است که به دو صورت اتوماتیک و یا تایمری برای پرس پلاستیک محصولات مختلف اقدام نموده و بدین ترتیب در انرژی و زمان انجام چنین کاری صرفه جویی خواهد شد. ابعاد دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی معادل  88*52*55 سانتی متر بوده و به ترتیب از طول و عرض دوخت 45 سانتی متر و 5 میلی متر برخوردار می باشد. همچنین برای راه اندازی این دستگاه از برق تک فاز با توان 400 وات و ولتاژ 220 ولت استفاده شده و انواع مختلفی از فویل های آلومینیومی، سلفون ها، کیسه هایی با حجم بالا و سنگین، پلی اتیلن ها و ... را می توان با کمک آن پرس کرد.

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی

مشخصات ظاهری دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی از نوع مگنتی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی به دلیل برخورداری زمان خنک سازی پرس و داشتن تایمر بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و به گونه ای طراحی شده است که برای ساخت بدنه آن از آهن استفاده کرده اند. همچنین رنگ بدنه این دستگاه کاربردی از نوع  کوره ای الکترواستاتیک بوده و از نظر وزن نیز معادل  15 کیلوگرم می باشد. این دستگاه رومیزی برای پرس پلاستیک در کارگاه های تولیدی و یا حتی کسب وکارهای خانگی بسیار موثر و کاربردی بوده و به دلیل وزن نسبتا بالای خود بهتر است که مکانی را از قبل برای قرار گیری این دستگاه در نظر گرفت. طول دوخت دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی همانطور که اشاره شد، 45 سانتی متر بوده و عملیات پرس پلاستیک در این فاصله تعیین شده به صورت اتوماتیک و یا دستی انجام می گیرد.

مزایای خرید دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی

بدنه مقاوم و ضد زنگ دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی از مهمترین ویژگی های این محصول به شمار آمده که در برابر فشار و ضربات احتمالی به راحتی آسیب نخواهد دید. همچنین گارانتی 12 ماهه و دفترچه راهنمایی نحوه کار با دستگاه نیز به هنگام خرید این محصول از سایت فروشگاه ویترین نت و یا سایر فروشگاه های معتبر سراسر کشور برای اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان فراهم شده است. این دستگاه از قابلیت تنظیم زمان دوخت و زمان گرمایش المنت برخوردار بوده و عملکرد آن از نوع مگنتی یا همان آهنربایی می باشد. عملیات پرس پلاستیک به وسیله دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی مگنتی ۴۵ سانتی را از طریق فشردن پدال همراه آن نیز میتوان به شکلی مطلوب انجام داد. عملکرد صحیح و سرعت بالای این دستگاه به هنگام انجام عملیات پرس تعدادی مشخصی از فویل های آلومینیومی، سلفون ها، کیسه هایی با حجم بالا و سنگین، پلی اتیلن ها و ... یک امتیاز مهم برای آن برشمرده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    88*52*55 سانتی متر
  • طول دوخت
    45 سانتی متر
  • عرض دوخت
    5 میلی متر
  • توان
    400 وات
  • جنس بدنه
    آهن
  • رنگ
    کوره ای الکترواستاتیک
  • وزن
    15 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • فرکانس
    60 هرتز
  • کشور سازنده
    چین
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز