اشتراک گذاری

سبد هچر جوجه کشی

سبد هچر پلاستیکی بزرگ با درب

VN-23481
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سبد هچر پلاستیکی بزرگ با درب

سبد هچر پلاستیکی بزرگ یکی از لوازم مهم و مورد نیاز در زمان هچ جوجه ها و جوجه کشی می باشد. با توجه به اینکه تخم ها از سبد ها به این سبد منتقل می شوند نکته مهمی که باید رعایت شود بستن در سبد ها می باشد این به دلیل بیرون نپریدن جوجه ها در زمان هچ می باشد تا از تلف شدن آنها جلوگیری شود. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که سبد ها زیاد برای تخم های شترمرغ به علت سایز مناسب نمی  باشند.

سبد هچر پلاستیکی بزرگ با درب

در زمان جوجه کشی جوجه ها زمانی به نام هچ وجود دارد که سبد هچر پلاستیکی نیز در همین زمان به منظور هچ شدن جوجه ها استفاده می شود. مهمترین نکته ای که در این جعبه وجود دارد سایز آن متناسب بودن آن با سایز تخصصی سبد ها است. در سبد های بزرگ شانه های بزرگ یعنی (3060) استفاده می شود. سبد های  تولیدی بلدرچین همانطور که گفته شد جنس آنها پلی پروپیلن یا به طور مخفف p.p در رنگ های زرد می باشند. این زردی به علت زود پی بردن افراد به آلودگی و کثیفی است تا در نهایت زودتر آنها را پاک کند.

یکی از مواردی که استفاده از این سبد ها را در سراسر کشور  زیاد کرده است مقاومت بالای آنها و نشکن بودنشان می باشد. این سبد ها طول عمر بالایی دارند به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آنها استفاده کرد.

سبد هچر پلاستیکی

ویژگی های سبد هچر مخصوص دستگاه جوجه کشی

سبد هچر پلاستیکی با توجه به اینکه تنها کاربری آن برای نگهداری و جابجایی تخم ماکیان می باشد از ویژگی هایی برخوردار است. به نوعی از ویژگی های بارز این سبد می توان به درب مخصوص آن اشاره کرد تا تخم ها بعد از چیده شدن بدون هیچ تکانی حمل شده و به مکان های مورد نظر انتقال داده شوند و به نوعی جوجه ها بیرون نپریده و تلف نشوند.

از دیگر ویژگی سبد هچر پلاستیکی جنس آن است که پلی پروپیلن می باشد و به طریق روش تزریقی ساخته می شوند. همچنین از ابتدا ساخت به گونه ای طراحی شده اند تا شبکه های درون سبد امکان انتقال جریان هوا را داشته باشند و در عین حالی که شبکه ای بودن کف سبد به پای جوجه ها صدمه ای وارد نمی کند از خروج آنها هم جلوگیری می شود و به نوعی امکان خروج را نداشته باشند.

خصوصیات سبد هچر 

این سبد با توجه به اینکه برای بسیاری از تخم ماکیان یا پرندگان مانند بلدرچین و یا بوقلمون، اردک و ... استفاده می شود دارای ابعاد بیرونی چون ارتفاع: 75 میلیمتر، عرض: 295 میلیمتر، طول: 595 میلیمتر می باشد.

به دلیل حرکت هوا در میان شیار های این سبد ها و بالا بودن جوجه کشی، راندمان آنها بالا می رود و این خود یکی از بزرگترین خصوصیات سبد هچر پلاستیکی بزرگ محسوب می شود. ممکن است برای  جلوگیری از کثیفی روزنامه هایی در کف سبد گذاشته شود که این خود باعث پایین آمدن راندمان جوجه کشی می شود. ظرفیت تخم های ماکیان مختلف است به طور مثال ظرفیت تخم مرغ 38 الی 42 عدد و یا ظرفیت تخم غاز 15 عدد، ظرفیت تخم بلدرچین 90 الی 100 عدد و ... می باشد. به طور کلی به جنس بکار رفته شده برای ساخت سبد هچر پلاستیکی بزرگ یا کوچک پلاستیک می گویند.  

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    7.5*29.5*59.5 سانتی متر
  • جنس سبد
    پلی پروپیلن
  • مناسب جهت تخم پرندگان
    مرغ , بلدرچین , اردک , کبک
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز