اشتراک گذاری

سبد هچر جوجه کشی

سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب

VN-23484
ظرفیت تخم مرغ: 42 عدد
ظرفیت تخم کبک: 15 عدد
ظرفیت تخم بلدرچین: 100 عدد
ظرفیت تخم بوقلمون: 25 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب

سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب یک محصول از بلدرچین دماوند است که در ابعاد 30 در 30 سانتی متر ساخته شده اند. جنس این نوع سبد از پلاستیک بوده و منافذ و طراحی شبکه ای آن، این امکان را می دهد تا برودت و گرما دستگاه جوجه کشی در دوره هچر جوجه کشی به خوبی منتقل شود.

سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب

فرآیند جوجه کشی، علاوه بر اینکه به مهارت های مختلفی در زمینه پرورش جوجه و تخم نیاز دارد، باید برای آن امکانات مناسب و مختلفی تهیه شود. یکی از این نوع وسایل، سبد هچر پلاستیک کوچک با درب می باشد. ستر و هچر دو زمان در دوران جوجه کشی است که بخش هچر آن از روز 17 تا 21 ام (3 روز آخر جوجه کشی) در پرورش تخم نطفه دار طول می کشد. امروزه دیگر از روش طبیعی برای پرورش جوجه استفاده نمی شود و با کمک وسایلی از جمله دستگاه جوجه کشی، فرآیند تبدیل تخم نطفه دار به جوجه به راحتی انجام می گردد.

سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب یک محفظه کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده است که تخم ها در دوره هچر درون آن قرار گرفته تا در دستگاه جوجه کشی با تنظیمات خاص این دوره جایگذاری شوند. این نوع سبدها معمولا سایز کوچکی دارند که در ادامه به مشخصات و ویژگی های دقیق تر آن خواهیم پرداخت.

سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب

ویژگی ها و مشخصات سبد هچر مخصوص دستگاه جوجه کشی

سبد های هچر معمولا در رنگ بندی زرد رنگ تولید می شوند و کاملا پلاستیکی هستند. بنابراین از استحکام بالایی برخوردار نمی باشند اما در صورت استفاده صحیح، می تواند عمر طولانی برای این کار داشته باشد. این نوع سبد در مدل هچر با ابعاد 30 در 30 سانتی متر، برای نگهداری انواع تخم های مرغ، کبک، بوقلمون و نیز بلدرچین استفاده می شود. در تهیه این محصول حتما به میزان ظرفیت تخم ها در آن حتما توجه کنید (در انتهای مقاله میزان دقیق آن بیان شده است).

از آنجایی که بحث رطوبت و دما در جوجه کشی بسیار مهم است، ساختار سبد به گونه ای طراحی شده است که سبد جوجه کشی کوچک با درب از طریق وجود منافذ مختلف آن، گردش هوای خوبی دارد. در این نوع از سبدها، طراحی کف آن شامل برجستگی های کوچکی است که از لغزیدن مفصل پا و در رفتگی جوجه ها جلوگیری می کند.  همچنین با وجود درب دار بودن این محصول، از مشکلات احتمالی در قسمت پخش شدن و یا بی نظمی تخم ها در داخل دستگاه جلوگیری می شود.

اطلاعات تکمیلی

لازم است در مورد سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب به این نکته توجه کنید که این نوع از وسایل در سایز های مختلفی ارائه می شوند که همچنین می توانید آن را در ابعاد 60 در 30 سانتی متر (مدل بزرگ سبد هچر درب دار جوجه کشی) از ویترین نت تهیه کنید. سبد درب دار جوجه کشی به گونه ای طراحی شده است که با تعداد تخم هایی که در شانه ها قرار می گیرند، تطابق داشته باشد.

اگر قصد استفاده از این محصول یعنی سبد هچر پلاستیکی کوچک با درب را دارید، لازم است حتما به موارد بهداشتی آن نیز توجه کنید. بهتر است پس از انجام فرآیند جوجه کشی در دوره هچر، سبد را به وسیله آب و نیز مواد شوینده کامل شسته و سپس به کمک مواد ضدعفونی، آن را تمیز نگهدارید.

ظرفیت دقیق تخم ها در این سبد به شرح زیر می باشد:

تخم مرغ: بین 38 تا 42 تخم
کبک: 15 عدد
بلدرچین: بین 90 تا 100 تخم
بوقلمون: 25 عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    7.5*30.5*32.3 سانتی متر
  • جنس سبد
    پلی پروپیلن
  • مناسب جهت تخم پرندگان
    تمامی پرندگان
  • ظرفیت تخم مرغ
    42 عدد
  • ظرفیت تخم کبک
    15 عدد
  • ظرفیت تخم بلدرچین
    100 عدد
  • ظرفیت تخم بوقلمون
    25 عدد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز