اشتراک گذاری

دستگاه آب گوجه گیری (دستگاه رب گیری)

دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک 500 کیلوگرم در ساعت تمام استیل

VN-23604
ابعاد: 75*110*40 سانتی متر
ظرفیت : 500 کیلوگرم در ساعت
توان: 2000 وات
قدرت موتور: 2 اسب بخار
سیستم تخلیه: اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

21,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

21,000,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک 500 کیلوگرم در ساعت تمام استیل

دستگاه آب گوجه گیری از جمله تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در کارخانه های صنابع غذایی است که از آن برای تسریع روند گرفتن آب گوجه به منظور تهیه فراورده های مختلفی نظیر رب، سس و ... استفاده می شود. دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک 500 کیلوگرم در ساعت تمام استیل به عنوان یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار در بین کسب و کارهای خانگی و کارگاه های تولیدی شناخته شده و این مدل دستگاه از امکانات و قابلیت های منحصر به فردی برای آب رب گیری یا همان گوجه گیری برخوردار است. 

مشخصات فنی دستگاه آب گوجه گیری به صورت اتوماتیک

عملکرد این مدل از دستگاه های آب گوجه گیری به صورت تمام اتوماتیک بوده و در حوزه ماشین آلات صنایع غذایی یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و قدرتمند است. جنس بدنه دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک مورد نظر از نوع استیل بوده و در برابر هر گونه ضربه و فشار احتمالی مقاوم است. خاصیت ضد زنگ بودن ساختار بدنه و قطعات این دستگاه و کیفیت بالای ساخت آن از دیگر مشخصه های فنی است که افراد به هنگام خرید کالای مورد نظر خود، آن را مدنظر قرار می دهند. ظرفیت دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک تمام استیل در هر ساعت معادل 500 کیلوگرم بوده و  ظرف مدت 10 الی 15 دقیقه میتوان به راحتی حدود 20 کیلوگرم گوجه را آب گیری کرد.  قدرت موتور دستگاه آب گوجه گیری 500 کیلوگرم در ساعت تمام استیل مورد نظر معادل 2 اسب بخار بوده و نوع برق مصرفی برای راه اندازی آن  نیز از نوع  تک فاز و سه فاز با ولتاژ 220 ولت و جریان 9 آمپر است. وزن دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک به گونه ای است که امکان جابجایی آن از محلی به محل دیگر برای افراد میسر است، اما با این وجود باز هم بهتر است که محل مشخصی را برای ثابت قرار دادن این دستگاه در نظر گرفت.

دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک

مشخصات ظاهری دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک 500 کیلوگرم در ساعت

جنس بدنه دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک همانطور که اشاره شده، از نوع استیل بوده و در ساختار تشکیل دهنده آن 2 خروجی مجزا برای گرفتن آب گوجه و تفاله های آن تعبیه شده است.  این مدل از دستگاه های آب گوجه گیری با ظرفیت 500 کیلوگرم در ساعت به لحاظ ابعادو اندازه نیز معادل 75*110*40 سانتی متر می باشد و با توجه به عملکرد تمام اتوماتیک آن به راحتی میتوان عملیات گرفتن آب گوجه را در محیط هایی با رطوبت بالا و در تیراژ بالا به پایان رساند. همچنین چرخ های ترمز داری را برای حمل سریع و راحت تر این دستگاه از مکانی به مکان دیگر در قسمت زیرین آن در نظر گرفته اند. 

مزایای خرید دستگاه آب گوجه گیری تمام استیل 

جنس بدنه تمام استیل و عملکرد تمام اتوماتیک دستگاه آب گوجه گیری مورد نظر از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار آمده و صاحبین کسب و کارهای خانگی و کارخانه ای به راحتی و با سرعتی بیشتر می توانند فرایند گرفتن آب گوجه را متناسب با ظرفیت تعیین شده برای این دستگاه به انجام برسانند. از سوی دیگر، امکان تخلیه آب و تفاله ها از دو خروجی مجزا و به صورت اتوماتیک بدون دخالت انسان، کیفیت و سلامت محصول تولید شده را تضمین کرده و امکان کار با آن حتی در محیط هایی با رطوبت بسیار زیاد وجود دارد. دستگاه آب گوجه گیری اتوماتیک 500 کیلوگرم در ساعت تمام استیل از نوع لوکوموتیوی بوده و شرکت سازنده ایرانی این کالا، یک گارانتی 12ماهه را به هنگام خرید آن از سایت ویترین نت برای مشتریان در نظر گرفته است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    75*110*40 سانتی متر
  • ظرفیت
    500 کیلوگرم در ساعت
  • جریان
    9 آمپر
  • توان
    2000 وات
  • قدرت موتور
    2 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • سیستم تخلیه
    اتوماتیک
  • چرخ
    دارد
  • موارد آبگیری
    گوجه
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    لوکوموتیوی
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز