اشتراک گذاری

اره موتوری

اره موتوری رویال

VN-23688
ابعاد: 20*20*80 سانتی متر
سوخت مصرفی: بنزین
نوع موتور: دو زمانه
حجم موتور: 58 سی سی
توان: 2200 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات اره موتوری رویال

اره موتوری رویال یکی از ابزارهای تراشکاری است که از آن می توانید برای قطع و برش کامل انواع تنه های درختان، شاخه ها و وسایل غیر فلزی و سنگی استفاده کنید. استفاده از این وسیله نیاز به روغن و سوخت (از نوع بنزینی) دارد. محصول از طراحی خوبی بهره می برد که به همین خاطر می توانید با دستان خود کنترل کاملی روی آن داشته باشید.

اره موتوری رویال

یکی از برندهایی که در زمینه تولید اره موتوری می توانید در بازار ایران بیابید، شرکت رویال است. این شرکت در زمینه تولید انوع وسایل صنعتی محصولاتی دارد که نمونه ای از آن اره موتوری رویال می باشد. این نوع اره به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی آن به گونه ای است که امکان برداشتن، جابه جایی و کنترل کافی را به واسطه دسته های کناری و عقب به شما می دهد. سوخت مصرفی برای موتور این دستگاه از نوع بنزین است و به همین خاطر می توانید از آن در محیط های مختلفی در جنگل ها، محیط های بیرونی شهری استفاده کنید.این نوع کالا در دسته بندی ابزارهای برش و تراشکاری و اره زنجیری طبقه بندی می شود.

اره موتوری رویال

مشخصات و امکانات اره موتوری دستی رویال

اره موتوری 2200 وات دارای یک موتور از نوع دو زمانه می باشد. این نوع موتورها در تجهیزات مختلفی به کار گرفته شده از جمله موتور سیکلت ها، اره برقی ها و جت اسکی ها. استفاده از این نوع موتورها سوپاپ ندارند و به همین خاطر وزن و ساختار راحت تری دارند. همچنین به علت حرکت انبساطی به ازای هر دور چرخش، قدرت بیشتری درنظر گرفته شده است. استفاده از این نوع موتورها به شما امکان آن را می دهد که در هر جهتی از آن استفاده کنید.

سوخت مصرفی این نوع ابزار از بنزین است. به همین خاطر شما نیازی به شارژر یا باتری ندارید و می توانید از سوخت مشترکی با ماشین ها و سایر ابزارها استفاده کنید. نوع کاربراتور به کار رفته در این محصول از نوع دیافراگمی است که می تواند برای تنظیم فرآیند به نقطه دلخواه و مدنظر مورد استفاده قرار گیرد.

اره موتوری رویال دارای وسایل همراه از قبیل یک غلاف پلاستیکی برای تیغه، روغن، پیچ گوشتی و آچار می باشد. برای جابه جایی راحت تر و کنترل آن دو دسته در پشت و دور موتور قرار داده شده است که می توانید در تصاویر آن را مشاهده کنید.

اطلاعات تکمیلی

اره موتوری بنزینی یکی از وسایل صنعتی برای برش لوازم مختلف است که به شما امکان آن را می دهد تا با ظرفیت 500 میلی لیتر سوخت بنزینی، از آن استفاده کنید. با توجه به ابعاد تیغه آن که در حدود 50 سانتی متر است، شما می توانید به خوبی اقدام به قطع کامل درختان و یا چوب ها نمایید.

همچنین یک محفظه 250 میلی لیتری نیز برای نگهداری روغن برای این اره رویال موتوری درنظر گرفته شده است. تعداد دور در هردقیقه 1500 بار چرخش است و در حالت افقی، طول آن از سر تا ته، 80 سانتی متر می باشد.

اگر می خواهید از اره موتوری رویال استفاده کنید، لازم است به نسبت بنزین و روغن آن توجه کنید. شما می توانید به ازای هر 4 لیتر بنزین، به میزان یک استکان روغن 1040 اضافه نمایید. این ترکیب برای مخزن سوخت است و مخزن روغن آن با همان روغن 1040 پر می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    20*20*80 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    بنزین
  • نوع موتور
    دو زمانه
  • حجم موتور
    58 سی سی
  • توان
    2200 وات
  • دور موتور
    1500 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    2 اسب بخار
  • نوع کاربراتور
    دیافراگمی
  • وزن
    ۴/۵ کیلو گرم
  • ظرفیت مخزن سوخت
    500 میلی لیتر
  • ظرفیت مخزن روغن
    250 میلی لیتر
  • اندازه تیغه
    ۵۰ سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز