اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

پک آمورشی میوه خشک ( همراه با مربی پشتیبان )

VN-23702
ظرفیت دستگاه: 10 کیلوگرم در هر پارت
سوخت مصرفی: برق
تعداد سینی: 10 سینی
ابعاد سینی: 3.2*4.8 سانتی متر
جنس سینی: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

600,000

حداقل سفارش: 1 عدد

600,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پک آمورشی میوه خشک ( همراه با مربی پشتیبان )

برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات باید از روش درست این کار را انجام داد تا از کیفیت میوه پس از خشک شدن کاسته نشود. بدین منظور ما پک آموزشی میوه خشک را برای شما در نظر گرفته ایم که به صورت یک مجموعه کامل آموزشی در سی دی ها( DVD) ضبط و در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت مواجه شدن با مشکلی در طول انجام کار، می توانید از مربی پشتیبان که برای شما در نظر گرفته شده تماس حاصل کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

در پک آموزشی میوه خشک چه خواهیم داشت؟

در پکیج آموزشی میوه خشک که برای شما به صورت مجموعه ای کامل تهیه شده، سرفصل هایی در نظر گرفته شده که عبارتند از:

روش خشک کردن لیمو، روش خشک کردن انواع سبزی ها، تولید میوه های خشک به صورت حبه ای و چیپسی، بهترین روش خشک کردن گوجه فرنگی، تهیه پاپریکا به بهترین روش، خشک کردن انواع سبزیجات مانند پیاز، لبو، فلفل، هویج و بسیاری سبزیجات دیگر، آموزش تهیه لواشک و همچنین تولید انواع دمنوش ها با بالاترین کیفیت و بهترین مزه با استفاده از میوه ها و سبزیجات مفید.

در پک آموزشی میوه خشک به منظور تفهیم بیشتر مطالب برای تمامی افراد و احساس شناخت بیشتر از فضا و دستگاه های مرتبط کلیه آموزش ها به صورت تصویری می باشد. شما مس توانید با کمک این آموزش ها قدم به قدم مراحل کار را دیده و با آن پیش بروید.

پک آموزشی میوه خشک

دوره جامع آموزش میوه خشک کن

در پک آموزشی میوه خشک کن به طور کامل و در 2 فصل در رابطه با این صنعت به دو روش ساده و صنعتی با کمک تجهیزات پیشرفته آموزش های لازم داده شده. شما با داشتن این پکیج آموزشی می توانید بیاموزید که چگونه در این کار می توانید از هزینه های خود کاسته و سود خود را افزایش دهید. همچنین خواهید آموخت که بهترین میوه ها و سبزیجات برای انجام این کار کدام ها هستند و بهترین روش برای انجام فرایند تولید میوه و سبزی چه می باشد.

با مطالعه این پکیج و دیدن تصاویر آموزشی مربوط به آن یاد می گیرید که چگونه با هر روش و یا هر تجهیزاتی بتوانبد بهترین تولید را در این زمینه داشته باشید و با هر نوع تجهیزاتی بتوانید کار کرده و محصول نهایی با کیفیت و بی رقیب را تولید نمایید.

لزوم استفاده از پک آموزشی میوه و سبزیجات خشک 

بازار میوه و سبزی خشک در این روزها از رونق فوق العاده ای برخوردار می باشد زیرا مصارف آن در انواع غذاها، دسرها، کیک ها و شیرینی ها و حتی به صورت تنقلات بیش از پیش شده است. حال شما برای داشتن حضوری قدرتمند و پررنگ در این بازار، نیاز خواهید داشت تا قبل از تهیه تجهیزات لازم برای این کار، آموزش های لازم را ببینید تا هم بدانید که بهترین وسیله و دستگاه برای شما کدام خواهد بود و هم بهترین روش استفاده از آن را برای بدست آوردن محصول نهایی با کیفیت فرا بگیرید.

یکی از الزامات داشتن پک آموزشی میوه خشک، فراگیری کلیه تکنیک های انجام این کار به زبانی ساده می باشد. در تمام مراحل این دوره و استفاده از پک آموزشی میوه خشک یک مربی پشتیبان در کنار شما خواهد بود تا هر زمان که با مشکلی مواجه شدید بتوانید به او دسترسی داشته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    10*10*2 میلی متر
  • ابعاد خارجی
    10*10*2 میلی متر
  • ظرفیت دستگاه
    10 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    10 سینی
  • تعداد سینی لواشک
    1 عدد
  • سینی اشانتیون اضافه همراه دستگاه (لواشکی)
    ندارد
  • ابعاد سینی
    3.2*4.8 سانتی متر
  • تایمر
    ندارد
  • جنس سینی
    استیل
  • سوخت مصرفی
  • گارانتی
    36 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز