اشتراک گذاری

داروهای پرندگان زینتی

آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان زینتی

VN-23704
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: درمان بیماری های گوارشی عفونی
زمان مصرف: پیشگری از ایجاد انواع عفونت های گوارشی
مقدار مصرف: 1 میلی لیتر در 100 میلی لیتر آب آشامیدنی
ترکیبات دارو: تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سینئول.
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان زینتی

.آنتی بیوفین دارویی کاملا طبیعی و گیاهی برای درمان بیماری های عفونت های گوارشی در پرندگان زینتی مورد استفاده و کاربرد می باشد. این دارو موجب سالم سازی و تقویت دستگاه گوارشی در پرنده شده و همچنین به دلیل اثر گذاری تدریجی از رشد هرگونه قارچ و میکروب های عفونی جلوگیری می کند. پرندگان در صورت بیمار شدن، معمولا علائم آن بروز نمی کند و این کار موجب مصون ماندن پرنده از دید هرگونه شکارچی می شود. هرگونه اختلال در عملکرد و حالت طبیعی در بدن پرندگان زینتی و نیز سایر پرندگان  نشانه ای بروز بیماری بوده و باید سریعا به دامپزشکی جهت پیشگیری و درمان آن مراجعه شود.

آنتی بیوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان

پرندگان علاوه بر اینکه باید در جای مناسب نگهداری شده و همچنین از مواد غذایی مناسب برای تغذیه آنها استفاده شود، باید از آنتی بیوفین برای جلوگیری از بروز هرگونه بیماری و مشکلات گوارشی عفونی نیز به کار رود. آنتی بیوفین نوعی مکمل غذایی می باشد که کاملا به صورت گیاهی بوده و از هرگونه عفونت های گوارشی جلوگیری می کند. این دارو از تکثیر و رشد باکتری در دستگاه گوارشی پرندگان جلوگیری کرده و این کار موجب افزایش سلامت و ایمنی پرنده می شود.

این داروی گیاهی در حجم 30 میلی لیتری بوده و میتوان  برای افزایش میزان اثر بخشی آن را همراه با سایر آنتی بیوتیک ها نیز مورد استفاده قرار داد. برای استفاده از این دارو، حجم 1 میلی لیتر از آن را در 100 میلی لیتر آب آشامیدنی پرنده بریزید. ترکیبات موجود در این دارو موجب افزایش سیستم ایمنی بدن پرندگان شده و همچنین از وجود هرگونه قارچ و باکتری در دستگاه گوارشی پرندگان جلوگیری می کند.

آنتی بیوفین

نحوه مصرف آنتی بیوفین

مهمترین ترکیبات آنتی بیوفین شامل آویشن، کارواکرول، سینئول، پاراسیمول، تایمول و زنیان بوده و به صورت کاملا طبیعی و به دور از هرگونه افزودنی های شیمیایی و مضر، تولید و روانه بازار می شود. این دارو برای انواع پرندگان زینتی نظیر عروس هلندی، طوطی، مرغ عشق و سایر پرنده ها مورد استفاده می باشد. قیمت این دارو مناسب و مقرون به صرفه بوده و می توانید ان را از سایت های فروشگاهی معتبر و یا از داروخانه های دامپزشکی تهیه کنید. مراقبت و نگهداری از پرندگان زینتی نیازمند صرف وقت و دقت زیادی بوده و باید هر چند وقت یکبار برای چکاپ کلی به دامپزشک مراجعه شود. نحوه مصرف این دارو به صورت محلول در آب بوده و با توجه به تجویز دامپزشک مقدار مناسبی از آن را در آب آشامیدنی پرنده مخلوط کنید تا هنگام آب خوردن دارو نیز وارد بدن پرنده شود.

موارد مصرف آنتی بیوفین

در صورت مشاهده هرگونه بی حالی، اختلال در تنفس، حالت جمع شدگی پرنده و داشتن پرهای ژولیده و نیز در صورت نخوردن غذا و همچنین مشاهده هرگونه تغییر در فضله پرنده، بدون شک پرنده شما بیمار شده و سریعا باید برای درمان آن اقدام کنید. این دارو بسیار مناسب برای پیشگیری و نیز درمان عفونت های گوارشی می باشد. همچنین این دارو در اثر گذر مدت زمان مناسبی اثر گذاری داشته و برای پیشگیری از عفونت گوارشی بسیار مناسب می باشد. این دارو علاوه بر اینکه محرک رشد میباشد، از پیشرفت بیماری های عفونی جلوگیری کرده و همچنین با سایر دارو ها تداخل دارویی ندارد. این دارو برای 3 اول دوره پرورش ونیز در صورت درگیری سایر پرندها با بیماری های عفونی مناسب می باشد. این دارو مناسب برای مصرف انواع پرنده زینتی می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    درمان بیماری های گوارشی عفونی
  • زمان مصرف
    پیشگری از ایجاد انواع عفونت های گوارشی
  • مقدار مصرف
    1 میلی لیتر در 100 میلی لیتر آب آشامیدنی
  • ترکیبات دارو
    تیمول، کارواکرول، پاراسیمول و سینئول.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز