اشتراک گذاری

داروهای پرندگان زینتی

ایمونوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان زینتی

VN-23705
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: تقویت همه جانبه سیستم ایمنی
مقدار مصرف: 1 میلی لیتر در 100 میلی لیتر آب آشامیدنی
ترکیبات دارو: آلکیل آمیدی، پلی ساکاریدی و ترپنی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ایمونوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان زینتی

در علم امروز به منظور بالا بردن سیستم ایمنی حیوانات از جمله پرندگان از داروهای گیاهی در برنامه غذایی آنها استفاده می کنند که یکی از آنها داروی گیاهی ایمونوفین می باشد. این داروی گیاهی برای پرندگان زینتی از عصاره چند گیاه دارویی درست شده که مصرف آن هیچ عوارضی برای پرنده ایجاد نخواهد کرد. این دارو را به مقدار مشخص باید در آب پرنده زینتی ریخت. با افتخار باید بگوییم که داروی گیاهی ایمونوفین یک داروی ایرانی می باشد که با تلاش و به دست متخصصان ایرانی عرضه شده است.  

داروی گیاهی ایمونوفین 

ایمونوفین یک داروی کاملا گیاهی است که از ترکیب چند گیاه دارویی به صورت عصاره مورد استفاده برای پرندگان زینتی قرار می گیرد و باعث می شود تا سیستم ایمنی حیوان از هر جهت تقویت شود. عصاره چند گیاه دارویی از جمله سرخارگل، نعناع، بومادران و البته اسانس در این داروی تقویتی وجود دارد. نوع ترکیب و تولید این دارو به گونه ای است که اثرات تک تک این گیاهان را در کنار هم بیشتر کرده و شاید بتوان گفت در کنار هم قرار گرفتن آنها در ترکیب دارو باعث افزایش اثرات مفید آنها می گردد. داروی گیاهی ایمونوفین دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی می باشد. همچنین این داروی گیاهی دارای آنتی اکسیدان های بسیار قوی نیز می باشد. جالب است بدانید که این دارو نه تنها هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه مشکلات زیست محیطی نیز ایجاد نخواهد کرد.

داروی گیاهی ایمونوفین

با داروی ایمونوفین بیشتر آشنا شویم 

در صورتی که در خانه پرنده زینتی دارید، می توانید به منظور تقویت بدن آنها در برابر مشکلات باکتریایی و قارچی از این دارو استفاده نمایید زیرا این داروی کاملا گیاهی باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی در بدن پرنده شما خواهد شد. میزان مصرف این دارو یک میلی لیتر در 100 میلی لیتر آب می باشد که باید آن را حل کرده و به پرنده داد. پس از مصرف وارد خون حیوان شده و سیستم ایمنی آن را تقویت و بدن را در برابر مشکلات قارچی و باکتریایی مقاوم می سازد. در صورتی که پرنده شما به بیماری ویروسی نیز مبتلا شده باشد، از داروی گیاهی ایمونوفین در روزهای اول به عنوان درمان استفاده می شود. همچنین مصرف این داروی فوق العاده گیاهی از بروز مشکلات و بیماری های گوارشی و تنفسی پرنده زیبای شما جلوگیری خواهد کرد. 

این دارو متشکل از آلکیل آمیدی و همچنین پلی ساکاریدی و ترپنی می باشد. در صورتی که تمایل داشتید تا از داروی گیاهی ایمونوفین برای پرنده خود استفاده نمایید باید بدانید که طول دوره مصرف آن 5 روز می باشد.

شرایط نگهداری و نحوه خرید داروی ایمونوفین

شما ایمونوفین داروی گیاهی ویژه پرندگان زینتی را از مراکز معتبر فروشگاهی که مخصوص فروش داروها و سایر مواد مورد نیاز حیوانات و پرندگان می باشد، می توانید خریداری نمایید اما راه ساده تر خرید از سایت ویترین نت می باشد. خرید از این طریق می تواند برای شما بسیار به صرفه باشد.

پس از خرید مهمترین چیزی که باید بدانید شرایط نگهداری این دارو می باشد. داروی گیاهی ایمونوفین را باید در جای خشک و خنک نگهداری نمایید. قبل از مصرف باید دارو را به خوبی تکان دهید. مواردی از بابت موارد منع مصرف برای این دارو ذکر نشده اما باز قبل از استفاده به طور کامل و دقیق بروشور آن را مطالعه نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    تقویت همه جانبه سیستم ایمنی
  • مقدار مصرف
    1 میلی لیتر در 100 میلی لیتر آب آشامیدنی
  • طول دوره مصرف
    تا 5 روز
  • ترکیبات دارو
    آلکیل آمیدی، پلی ساکاریدی و ترپنی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز