اشتراک گذاری

ملامین

کریستال ملامین

VN-23853
فرمول شیمیایی: C3H6N6
بسته بندی: کیسه
وزن بسته بندی: 50 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 تن
حداقل سفارش: 1 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کریستال ملامین

در صورتی که در صنعت مشغول به فعالیت باشید احتمالا نام کریستال ملامین یا به عبارت دیگر، ملامین را شاید شنیده باشید. این ماده به صورت پودر بوده و دارای رنگی سفید می باشد. از این ماده شیمیایی در ساخت و تولید کود، پلاستیک، رنگ و حتی در تولید پارچه استفاده می شود. بیشتر مورد مصرف این ماده شیمیایی به عنوان رزین می باشد. این ماده را با نام های تریازین و یا تریامین نیز می شناسند.

کریستال ملامین

در صنایع مختلف مانند تولید پارچه، تولید کود و یا رنگ از ماده ای با فرمول شیمیایی C3H6N6 استفاده می شود که نام آن کریستال ملامین می باشد و یکی از پیشرفته ترین مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع می باشد. شما می توانید این ماده اولیه را در بسته بندی های کیسه ای و در وزن های 50 کیلوگرمی تهیه نمایید.

بلورهای کریستال ملامین از ترکیب چند ماده آلی تشکیل شده که 67 درصد از ترکیب، زنجیره های نیتروژنی هستند. در زمان سوختن، این گاز آزاد شده و در نتیجه خاصیت اطفا حریق دارد. از این ماده در تولید رنگ، کاغذ های شفاف و ضد چروک، چرم های شفاف، تولید چسب چوب، مواد اطفا حریق، در ساخت ظروف ملامینی و پارچه های ضد آب و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

کریستال ملامین

مشخصات ملامین

از مشخصات کریستال ملامین می توان به شکل ظاهری آن که بلوری و حالتی کریستالی و البته جامد دارد، اشاره کرد. همچنین از دیگر مشخصه های آن می توان به رنگ اشاره داشت که سفید رنگ بوده و بوی تند آن که شباهت زیادی به بوی آمونیاک دارد نیز از دیگر مشخصات کریستال ملامین می باشد. این ماده در واقع به نوعی یک واسطه آلی در صنایع مختلف محسوب می شود که در واقع از اوره بدست می آید.

از دیگر مشخصات این ماده می توان به جرم مولکولی آن اشاره داشت که برابر با 12.126 گرم بر مول می باشد. همچنین از دیگر مشخصات آن می توان به نقطه جوش اشاره داشت که برابر با 696.299 درجه سانتیگراد می باشد. نقطه ذوب این ماده اولیه شیمیایی و پرمصرف برابر با 345 درجه سانتیگراد می باشد. از دیگر خاصیت این ماده می توان به قلیایی بودن آن اشاره داشت. جالب است بدانید که این ماده می تواند در آب سرد به مقدار بسیار کم حل شود اما در حلال های آلی قابل حل شدن نمی باشد و همین موضوع باعث شده که این ماده را قابل انفجار نکند و از این بابت خطری نخواهد داشت.

ویژگی های ملامین

یکی از ویژگی های این ماده در تولید رزین های ملامین می باشد که از بابت پلاستیکی بسیار بادوام هستند که در ورقه های تزیینی فشار بالا، کفپوش لمینت و ظروف ملامینی مورد استفاده قرار می گیرند.  همچنین به عنوان عایق به صورت فوم ملامین مورد استفاده قرار می گیرند زیرا از دیگر ویژگی های آن عایق صدا بودن آن می باشد.به دلیل دارا بودن ویژگی فوق روان کننده در صنعت ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در ساخت پلی سولفونات ملامین مورد استفاده قرار گرفته و در نهایت در ساخت بتن با مقاومت بالا و روانی مورد نظر استفاده می شود.ویژگی های این ماده باعث شده تا از آن در صنعت داروسازی نیز استفاده شود. از کریستال ملامین در تولید داروهای آرسنیک دار استفاده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    C3H6N6
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    50 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز