اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200

VN-24240
ابعاد دستگاه: 150*40*50 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 30 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 30 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200

شاید شما هم برای خرید ادویه های مختلف و یا گیاهان دارویی به عطاری مراجعه کرده باشید و پودر فوق العاده نرمی دریافت کرده باشید. برای پودر کردن این مواد از دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200 می توان استفاده کرد که یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد. این دستگاه با ظرفیت ورودی 30 کیلوگرم یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه های آسیاب می باشد که می توانید از آن در عطاری خود استفاده نمایید.

دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200

دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200 یکی از انواع دستگاه های آسیاب صنعتی محسوب می شود و از آن در عطاری ها، آشپزخانه های صنعتی و حتی هتل ها و رستوران های بزرگ و یا داروسازی ها به منظور آسیاب کردن مواد غذایی غلاتی و دانه های سخت و یا ادویه ها و قهوه و حتی گیاهان دارویی می توان استفاده کرد. این دستگاه از نوع آسیاب های ایستاده محسوب می شود. 

دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200

مشخصه های آسیاب عطاری مدل TAV 8200

دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200 ابعادی برابر با 150 سانت در 40 در 50 سانتیمتر دارد و وجود چرخ در زیر آن باعث می شود که برای جابجایی با مشکل مواجه نشوید. همچنین باید بدانید که این دستگاه با برق تک فاز کار می کند که یکی از محاسن آن محسوب می شود و نیازی به تامین برق 3 فاز برای آن نیست. جنس بدنه و تیغه ها از فولاد می باشد که باعث می شود تا بسیار مقاوم شود. این دستگاه دارای دکمه روشن و خاموش می باشد که باعث می شود تا کار با آن را ساده تر و تحت کنترل تر نماید. در بخش زیرین این دستگاه طبقه کوچکی نیز برای قرار دادن لوازم مورد نیاز تهیه شده است.

مقدار ظرفیت ورودی این دستگاه 30 کیلوگرم مواد خشک می باشد و در ساعت می توانید 30 کیلوگرم محصول نهایی داشته باشید. آسیاب صنعتی مورد نظر با دور موتوری برابر با 3000 دور در دقیقه و قدرت 3 اسب بخار کار می کند که نشان از سرعت کارکرد و قدرت آن دارد. در این دستگاه آسیاب 4 توری تعبیه شده که باعث می شود تا محصول نهایی بسیار نرم و با کیفیت باشد و هیچ زبری و یا ناخالصی در آن وجود نداشته باشد.

شما به راحتی می توانید از این آسیاب استفاده نمایید و تنها کافیست تا دانه ها و یا مواد مورد نظر را در ورودی که در بخش بالای آسیاب تعبیه شده بریزید و در زیر دهانه خروجی نیز توری مخصوص را متصل نمایید و سپس با آن شروع به کار نمایید. 

ویژگی های دستگاه آسیاب مدل TAV 8200


از ویژگی های دستگاه آسیاب عطاری مدل TAV 8200 به موارد زیر به اختصار اشاره خواهیم داشت:

شاید برای خریدار، اولین و مهمترین ویژگی این دستگاه، دارا بودن گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله آن باشد زیرا باعث می شود با خیالی آسوده این نوع از آسیاب را خریداری نماید. این دستگاه بسیار مستحکم و مقاوم می باشد و به راحتی و بدون هیچ آسیبی می توانید غلات و دانه های سفت را با کمک آن آسیاب نمایید.

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که به راحتی می توان آن را باز و بخش های داخلی را تمیز کرد. قابلیت کار مداوم یکی دیگر از ویژگی های این آسیاب می باشد. 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های سخت , آسیاب قهوه
  • ابعاد دستگاه
    150*40*50 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    30 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    30 کیلوگرم در ساعت
  • دور موتور
    3000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    فولاد
  • جنس تیغه
    فولاد
  • توری
    دارد
  • تعداد توری
    4 عدد
  • چرخ محرک
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز