اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰

VN-24250
ابعاد دستگاه: 37*15*15 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 0.3 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 0.3 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 1.61 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰

دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰ یک نوع آسیاب رومیزی است که مصارف زیادی در عطاری ها دارد. این دستگاه جز دستگاه های آسیاب کوچک می باشد. حتی شما به عنوان یک خانم خانه دار نیز می توانید این آسیاب را برای مصارف خانگی خود تهیه نمایید زیرا از قدرت بسیار خوبی برخوردار می باشد و اندازه آن فضای زیادی از آشپزخانه و یا قفسه مغازه شما را نمی گیرد. از این دستگاه به منظور آسیاب کردن انواع دانه های نرم و سخت می توان استفاده کرد. این دستگاه آسیاب از دسته آسیاب های نیمه صنعتی می باشد. از این دستگاه می توان در عطاری ها، منازل، کافی شاپ ها، کارگاه های کوچک شیرینی پزی و نان پزی استفاده کرد.

دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰

در صورتی که شما یک مغازه عطاری دارید و نیاز دارید تا برای کار خود یک آسیاب کم جا اما قدرتمند داشته باشید و یا به عنوان یک خانم خانه دار تصمیم به خرید یک آسیاب قوی دارید، پیشنهاد ما به شما دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰ می باشد. با کمک این آسیاب می توانید انواع دانه های سخت و همچنین نرم را به پودری نرم تبدیل نمایید. بدنه این آسیاب استیل است و تیغه های آن فولادی و بسیار محکم و مقاوم می باشد. 2 پیچ در دو طرف دستگاه تعبیه شده که با کمک آن می توانید دستگاه را در جای خود محکم کرده و با باز کردن آنها دستگاه را به صورت گهواره ای درآورید.

دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰

مشخصات آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰

اندازه دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰ برابر با 37 در 15 در 15 سانتیمتر بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. ظرفیت ورودی در این نوع از آسیاب 0.3 کیلوگرم می باشد و در هر ساعت محصول پایانی که همان پودر شده مواد است را با همین مقدار به شما تحویل می دهد.

موتور این آسیاب با 12000 دور در دقیقه و قدرت موتوری برابر با 1.61 اسب بخار کار می کند. برای کار با این آسیاب کوچک نیمه صنعتی و قدرتمند تنها به برق تک فاز نیاز خواهید داشت.

ویژگی های آسیاب گهواره ای مدل ۱۰۰۰

ویژگی های دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مدل ۱۰۰۰ باعث شده تا بسیاری از افراد این دستگاه کم جا اما قدرتمند را برای کار خود به دستگاه های آسیاب بزرگتر ترجیح دهند. از جمله این ویژگی ها می توان به سبک بودن، چرخ دار بودن و کم جا بودن اشاره داشت، قدرتمند بودن این آسیاب در حد لازم از دیگر ویژگی های این آسیاب می باشد. از بابت امنیت کار با این آسیاب نیز خیالتان راحت باشد زیرا تا درب آن بسته نشود، دستگاه کار نخواهد کرد.

یکی از ویژگی های این آسیاب عطاری گهواره ای بودن آن است بدین معنی که پس از اتمام کار نیازی به بلند کردن آسیاب و یا جابجایی آن به منظور تخلیه محتویات نداشته و تنها کافیست ضامن گهواره ای آن را آزاد کرده و به همان فرم گهواره ای به سهولت محتویات درون آسیاب را تخلیه نمایید.

تمیز کردن راحت کاسه آسیاب و در عین حال داشتن تیغه فولادی درجه یک از دیگر خصوصیات این آسیاب می باشد. کارایی این دستگاه بسیار زیاد است به طوری که می توان به سهولت انواع غلات مانند گندم و جو و برنج، حبوبات، دانه ها مانند فلفل و قهوه، ادویه های چوبی مانند زردچوبه و دارچین را آن به سادگی آسیاب کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , عطاری
  • ابعاد دستگاه
    37*15*15 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    0.3 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    0.3 کیلوگرم در ساعت
  • دور موتور
    12000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    1.61 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس تیغه
    فولاد
  • چرخ محرک
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز