اشتراک گذاری

آیفون و درب بازکن

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200

VN-24754
نوع درب بازکن: تصویری
قابلیت دید در شب: دارد
ضبط تصاویر: دارد
صفحه نمایش رنگی: دارد
صفحه لمسی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ مدل HS-73-M200 یک محصول ایرانی است که طراحی آن به صورت زیبا و ساده ای انجام شده است. این درب بازکن قابلیت های متنوعی دارد و می تواند برای ایجاد ارتباط بین افراد داخل خانه با بیرون، باز کردن درب و نیز نمایش فضای محیط به کار گرفته می شود.

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200

امروزه یکی از وسایل پرکاربرد در خانه ها، آیفون های تصویری هستند که به راحتی می توانند ارتباط میان صاحب خانه و فردی که بیرون از خانه منتظر است را برقرار کنند. با پیشرفت علم، آیفون ها از حالت ساده آن که تنها صدای زنگ را انتقال می دادند، اکنون قابلیت های مهم و بسیار جذابتری را بدست آورده اند که نمونه آن را می توان در آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200 مشاهده کرد.

آیفون تصویری HS73M200  از برند سیماران، یکی از تجهیزات خانگی با امکانات مدرن است که تاکنون در بین انواع درب بازکن های تصویری توسط یک شرکت ایرانی ساخته شده است. سیماران از تولید کنندگان داخلی تجهیزات الکترونیکی است که طیف بسیاری از لوازم برقی اعم از پنکه، غذاسازها، درب بازکن ها، دوربین های تحت شبکه، گوشی صوتی ارتباط داخلی و نیز غیره را تولید می کند. 

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ

امکانات آیفون تصویری سیماران مدل HS-73-M200

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200 یک درب بازکن با یک صفحه نمایش 7 اینچی است که از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت لازم ساخته شده است. با وجود نمایشگر 7 اینچی که از جنس TFT LCD است، شما می توانید کیفیت تصویر خوبی را داشته باشید. از سوی دیگر برخی از قابلیت های کاربردی نیز برای مشتریان قرار داده شده است که می تواند استفاده از آن را بسیار کاربردی کند.

به عنوان مثال باید به امکان تغییر صدای آن اشاره کرد که از شناخت هویت شما توسط مخاطب جلوگیری می کند. همچنین با وجود قابلیت دید در شب، شما دیگر نیازی به چراغ یا یک وسیله جانبی برای روشن کردن محیط بیرون نخواهید داشت. آیفون سیماران با حافظه خارجی خود، می تواند اقدام به ضبط تصاویر از محیط بیرون نماید. دیگر ویژگی های این محصول شامل برخورداری از سنسور حرکتی، پشتیبانی از دو پنل و طراحی زیبا می باشد.

اطلاعات تکمیلی

شما می توانید با خرید آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-73-M200 از اقلام همراه آن از جمله کاتالوگ و دفترچه راهنما، کانکتورهای 5، 4 و 2 پین، رول پلاک، پیچ و نیز کارت گارانتی برای نصب کامل این محصول استفاده کنید. همچنین با وجود سوئیچر داخلی در این محصول، نصب آن آسان تر می شود.

این وسیله امکان برقراری ارتباط بین واحد های مختلف و نیز نگهبانی را دارد؛ به همین جهت شما می توانید در هنگام نیاز با سایر ساکنین ساختمان نیز مکالمه داشته باشید که شامل هزینه ای نخواهد شد. این وسیله به دو زبان انگلیسی و فارسی تنظیم شده است.

با وجود برخورداری از کارت حافظه خارجی Micro-SD در این محصول، لازم است به این نکته توجه کنید که نوع فایل های ذخیره شده در حافظه به صورت تصویر و فیلم است. شما می توانید با خارج کردن کارت حافظه، خروجی آن را در هر وسیله پخش کننده مالتی مدیا مشاهده کنید. همچنین صدای زنگ درنظر گرفته شده برای آیفون سیماران مدل HS73M200 شامل 16 ملودی مختلف است که می توانید برحسب سلیقه خود پس آن را تنظیم کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع درب بازکن
    تصویری
  • سایز صفحه نمایش
    7 اینچ
  • قابلیت تغییر صدا
    دارد
  • قابلیت دید در شب
    دارد
  • ضبط تصاویر
    دارد
  • صفحه نمایش رنگی
    دارد
  • ارتباط با دو پنل
    دارد
  • صفحه لمسی
    دارد
  • امکان اتصال به دوربین مدار بسته
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز