اشتراک گذاری

آیفون و درب بازکن

درب باز کن صوتی آلدو مدل AL-2S

VN-24768
نوع درب بازکن: صوتی
ابعاد پنل: 6*11*21
وزن پنل: 410 گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات درب باز کن صوتی آلدو مدل AL-2S

درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S یک محصول بسیار کاربردی و ساده از شرکت ALDO و تولید ایران است که قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی دارد. امکان نصب آسان با کمک نصاب یا راهنمای همراه آن، سایز کوچک، ارتباط با مکالمه صوتی و نیز دوام در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله ویژگی های این وسیله می باشد.

درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S

از جمله تجهیزات کاربردی که می توانید برای بیشتر شدن امنیت خانه خود استفاده کنید، می توان به درب بازکن ها اشاره کرد که در انواع بسیار مختلفی ساخته شده اند و می توانند براساس امکانات و قابلیت هایی که دارند، نیاز شما را برطرف کنند. یکی از این مدل ها، درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S نام دارد که در این قسمت به معرفی آن می پردازیم.

درب بازکن صوتی مدل AL-2S یک محصول از شرکت آلدو است. این برند یک شرکت تولید کننده انواع تجهیزات در حوزه درب بازکن های تصویری و صوتی، پنل های ورودی، جک پارکینگ و سیستم هوشمند با وای فای است. ددربازکن آلدو مدل AL2S در قالب یک محصول کاربردی با طراحی ساده ای ارائه شده است. این مدل متشکل از دو بخش یعنی گوشی و خود محفظه درب بازکن می باشد. با توجه به قیمت، می توانید این مدل را یک نمونه کاملا اقتصادی برای تهیه یک درب بازکن خانگی دانست.

درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S

امکانات درب بازکن آلدو مدل AL2S

با توجه به مشخصات درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S، امکانات این نوع درب بازکن بسیار ساده است. شما می توانید با کمک این نوع آیفون که حجم بسیاری کمی می گیرد (21 سانتی متر عرض و 11 سانتی طول با ضخامت 6 سانتی متر)، با محیط بیرون، مکالمه صوتی داشته باشید. همچنین با توجه به طراحی این محصول، شما می توانید گوشی آن را بر روی باکس درب بازکن سوار کنید. اتصال گوشی به این وسیله به وسیله یک سیم فنری رابط انجام می شود.

در این نوع درب بازکن، قابلیت تنظیم اسپیکر و میکروفون قرار داده شده است که می تواند صدای واضح و رسایی را در خروجی به شما تحویل دهد. تنها راه ارتباطی این محصول از طریق میکروفون آن است و برای آن امکان ارتباط تصویری، حافظه خارجی، پنل و صفحه نمایش قرار داده نشده است. دکمه باز کردن درب منزل در کنار گوشی به راحتی در دسترس است. همچنین دکمه شاسی زنگ روی این باکس به حالت ضد آب می باشد و در اثر بارش باران دچار خرابی و سوختگی نمی شود.

اطلاعات تکمیلی

محتوای همراه این محصول شامل یک دفترچه راهنما است که می توانید از روی آن، اطلاعات موردنیاز برای نصب این وسیله را داشته باشید. همچنین وارنیش حرارتی، سوکت پشت گوشی، پیچ و رولپلاک و نیز قاب فلزی و کارت گارانتی، از دیگر اقلام همراه درب بازکن آلدو می باشد. شما می توانید از لولای نگهدارنده برای نصب راحت تر این وسیله نیز استفاده کنید.

با توجه به اطلاعاتی که شرکت سازنده بیان کرده است، درب باز کن صوتی آلدو مدل AL-2S مجهز به سوئیچر داخلی می باشد و می توانید به کمک آن تا حداکثر تا 64 واحد را پشتیبانی کنید. طراحی این محصول پیچیده نیست و تنها کافیست از طریق دفترچه راهنمای آن اقدام به نصب درب بازکن آلدو AL2S نمایید. کیفیت ارائه شده این محصول از نظر مشتریان با رضایت همراه بوده است. شما می توانید درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2S را در وب سایت ویترین نت تهیه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع درب بازکن
    صوتی
  • ابعاد پنل
    6*11*21
  • وزن پنل
    410 گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز