اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی فانوس

VN-24763
تعداد فیوز: 12 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری فانوس از جمله ملزومات و تجهیزات اساسی در صنعت ساختمان سازی است که سایت ویترین، آن را در دسته لوازم الکترونیکی مربوط به مصالح و تاسیسات ساختمانی قرار داده است. جعبه فیوز مینیاتوری بسیار برای ساختمان های مسک.نی و اداری کاربرد دارد و دارای 12 عدد فیوز می باشد.

مشخصات فنی جعبه فیوز مینیاتوری فانوس

این مدل از جعبه فیوزهای مینیاتوری موجود در بازار از 12 عدد فیوز قابل نصب برای کنترل شدت جریان برق در مدار الکترونیکی بخش های مختلف ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و ... برخوردار بوده و به لحاظ ابعاد و اندازه سایز برش نیز معادل  ۱۵*۲۳ و عمق ۷ سانتی متر و درب بیرون آن هم ۱۹*۲۹ سانتی متر می باشد. جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی فانوس از نوع توکار بوده و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکش به راحتی میتوان آن از آن  برای کنترل شدت جریان برق مدار قسمت های مختلف ساختمان کرد. همچنین تعداد فیوزهای قابل نصب در این مدل از جعبه فیوزهای مینیاتوری توکار از مشخصه های مهم آن به حساب آمده و به عنوان منبع اصلی تامین کننده برق تمامی واحدهای ساختمان کاربرد دارد. جنس بدنه جعبه فیوز مینیاتوری فانوس از نوعی پلاستیک فشرده بوده که مقاومت به نسبت بالایی در برابر ضربات و فشارهای احتمالی دارد. وزن این مدل از جعبه ابزارهای برند فانوس نیز چیزی در حدود 500 گرم می باشد.

جعبه فیوز مینیاتوری فانوس

مشخصات ظاهری جعبه فیوز مینیاتوری برند فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی فانوس به گونه ای طراحی شده است که 12 عدد فیوز قابل نصب در آن به صورت توکار درون محفظه ای قرار می گیرند. قاب و فریم پلاستیکی این مدل از جعبه فیوز برند فانوس به رنگ سفید بوده و برای قسمت پشتی آن نیز از پلاستیکی با کیفیت و مقاوم به رنگ قرمز استفاده شده است. همانطور که در شکل مشاهده می کنید؛ ساختار کلی جعبه فیوز مینیاتوری فانوس به صورت مربع شکل بوده و درب  آن نیز جهت دسترسی به فیوز ها، به رنگ مشکی شفاف می باشد. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت این جعبه ابزار از برند فانوس بسیار بالا بوده و از نظر ماندگاری رنگ نیز در برابر تابش اشعه نور خورشید مقاوم است.

مزایای خرید جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری فانوس با در نظر گرفتن تمامی شرایط، قادر است که مستقیما برق مورد نیاز خود را از کنتور اصلی گرفته و بعد از تنظیم شدت جریان برق اولیه کنتور، از طریق مدارهای الکترویکی که در قسمت های مختلف ساختمان تعبیه شده اند، برق واحد های مختلف را تامین نماید. مهمترین مزیت خرید این مدل از جعبه فیوز های موجود در بازار، امکان نصب راحت و سریع آن در هر نقطه ای از ساختمان است و به لحاظ کیفیت و ماندگاری نیز شرکت تولید کننده کاملا سلامت فیزیکی این محصول را تضمین نموده است. تعداد فیوز جعبه فیوز مینیاتوری فانوس و گارانتی 12 ماهه از دیگر امتیازات آن به شمار آمده و  در روند سیم کشی ساختمان و جریان برق رسانی به بخش های مختلف آن نظم ایجاد خواهد کرد. مقاومت بالای این محصول در برابر نفوذ رطوبت، گرد و غبار و همچنین جنس بدنه نشکن آن از نوع پلی کربنات در برابر هر گونه فشار احتمالی از دیگر ویژگی های منحصر به فردش محسوب می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد فیوز
    12 عدد
  • سایز برش
    16.5×24.5 با عمق 7 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز