اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو

VN-24774
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو

جعبه مینیاتوری یکی از تجهیزات برق موجود در بازار شناخته می شود که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته و می توان گفت که در تابلو برق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو به عنوان یکی از محصولات کاربردی در این زمینه شناخته می شود و با بالاترین کیفیت در بازار عرضه می گردد. این محصول که در مدل روکار تولید می شود، می تواند یکی از ابزار مورد استفاده برای محیط های از پیش آماده باشد و بیشتر برای روشنایی و کارهایی که کمتر به توان الکتریکی نیاز دارند مناسب است. باید در نظر داشت که این کالا با استفاده از پلاستیک تولید می شود و دارای کاربرد بسیار زیادی است.  

جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو

مشخصات و ویژگی های فنی جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو

همانطور که گفته شد، جعبه مینیاتوری به عنوان یکی از تجهیزات الکترونیک به شمار می رود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند در راستای تامین امنیت افراد در یک محیط بسیار کاربردی باشد. این محصول با وزن کمتر از صد گرم تولید می شود، ساختار آن از پلاستیک بوده و به عنوان رسانا شناخته نمی شود. این محصول ایرانی با کیفیت و استحکام بالایی که دارد می تواند در تمامی شرایط و محیط ها از خود کاربرد بسیار زیادی را نشان دهد و از این روی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. باید در نظر داشته باشید که جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو با ابعاد مناسب تولید می شود تا در تابلو برق استاندارد بتوانیم آن را نصب کرده و کلید مورد نظر  را در آن قرار دهیم. نباید از یاد برد که ساختار این محصول به گونه ای است که تنها برای کلید های تکفاز دارای کاربرد می باشد.

 جعبه مینیاتوری سارو محصولی استاندارد 

جعبه مینیاتوری روکار شرکت سارو را می توان به عنوان محصولی استاندارد دانست که با کیفیت بسیار زیادی تولید شده است. ساختار محصول و رعایت تمامی استانداردهای بخش تولید اعم از استحکام مناسب و ایمنی بالا را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست. در کنار آن نباید از یاد برد که این جعبه مینیاتوری بر اساس استانداردهای فنی برق تولید می شود، کارشناسان برق و تکنسین ها می توانند به صورت استاندارد از آن در راستای طراحی کلید و یا ایجاد تابلو برق استفاده کنند و همین مسئله باعث شده است که جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما به شمار رود. 

بهترین روش خرید جعبه مینیاتوری روکار سارو تکفاز

برای خرید جعبه مینیاتوری سارو به عنوان یک محصول روکار و تکفاز می توانید از شیوه اینترنتی استفاده کنید که در سراسر کشور در دسترس بوده و می توانید از این روش برای ثبت سفارش تعداد دلخواه جعبه مینیاتوری روکار تکفاز سارو استفاده داشته باشید. در نظر بگیرید که این محصول با ساختار استانداردی که دارد، در بازار فروش جعبه مینیاتوری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از متخصصین و تکنسین ها استفاده از آن را توصیه می کنند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس
    پلاستیک
  • رنگ
    سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز