اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه مینیاتوری 6 عددی با ریل فلزی سارو مدل SA

VN-24773
تعداد فیوز: 6 عدد
سایز توضیحات: دارای ریل فلزی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه مینیاتوری 6 عددی با ریل فلزی سارو مدل SA

اگر به یک ساختمان نوساز که در دهه گذشته ساخته شده وارد شوید، حتما در ابتدای سالن ورودی یک جعبه فیوز دیده اید. به این نوع جعبه ها که می توانند در قالب محصولات متفاوتی از جمله جعبه مینیاتوری 6 عددی، 3 عددی، تکی و غیره طراحی و تولید شوند، جعبه مینیاتوری گفته می شود.

جعبه مینیاتوری 6 عددی با ریل فلزی سارو مدل SA

جعبه مینیاتوری، یکی از انواع محفظه های فیوز برق است که امروزه در غالب پروژه های عمرانی استفاده می شود. برقکاران از طریق این نوع جعبه های فیوز می توانند یک قالب آماده را به کار بگیرند و برای قرار دادن فیوزهای مینیاتوری از آن استفاده نمایند. استفاده از جعبه مینیاتوری 6 عددی می تواند در راستای تامین امنیت، بهره وری بالاتر و عمر بیشتر قطعات داخلی آن (کلیدها و فیوزهای مینیاتوری) بسیار مهم و کاربردی باشد.

جعبه مینیاتوری مدل SA مدلی از شرکت سارو است. این شرکت در زمینه تولید محصولات مختلفی در حوزه قطعات الکترونیک در برق ساختمان فعالیت می کنید که از دیگر محصولات آن می توان به تابلو برق های 4 تا 24 فیوزی، قاب های تک یا سه فاز، قوطی های کلید و غیره اشاره کرد. برای بررسی مشخصات و اطلاعات تکمیلی راجع به جعبه مینیاتوری 6 عددی مدل SA تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جعبه مینیاتوری 6 عددی

مشخصات و ویژگی های جعبه مینیاتوری مدل SA

در رابطه با مشخصات و ویژگی های جعبه مینیاتوری 6 عددی با ریل فلزی سارو مدل SA می توان گفت این محصول در قالب یک جعبه با باکس پلاستیکی در پشت و پنلی (رویه ای) همراه با درب شیشه ای ساخته شده است که به صورت کامل آن را از محیط بیرونی حفظ می کند. درب شیشه ای روی این محصول شفاف است و به همین خاطر می توانید اجزای داخلی و کلید ها را از بیرون آن مشاهده کنید. این نوع درب ها برای جعبه مینیاتوری 6 تایی سارو دارای قابلیت قفل شدن می باشند.

همچنین باید گفت جعبه مینیاتوری با ریل فلزی ارائه شده است. بدین صورت شما می توانید کلید های مینیاتوری را در آن قرار دهید. جنس این نوع ریل ها فلزی است. در حالت کلی کیفیت مواد به کار رفته در این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و این منجر می شود تا در کارکرد عادی بتواند دوام کافی را در برابر عوامل ناخواسته محیطی نه چندان سنگین داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی

این نوع از محصولات به صورت توکار می باشد. همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید، جعبه نگهدارنده ای نیز در پشت پنل قرار داده شده است که درون دیوار قرار گرفته و به صورت کامل از پشت و جهات مختلف، فیوزهای مینیاتوری را از گرد و خاک و عوامل خارجی حفاظت می کند. شما می توانید سیم کشی برق تو کار را درون محفظه به فیوزهای مینیاتوری متصل کنید و در نهایت با قرار دادن پنل روبرویی آن، از بیرون به تک تک کلید ها دسترسی داشته باشید.

جعبه مینیاتوری با ریل فلزی سارو یک محصول با طراحی مدرن و زیبا است که لازم است در نصب و به کارگیری آن به ظرفیت 6 تایی توجه شود. از سوی دیگر این وسیله می تواند سرخط برق تمامی واحد ها را تامین نماید. جعبه مینیاتوری 6 عددی فلزی دارای بدنه سفید و درب شیشه ای به رنگ طوسی است. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد فیوز
    6 عدد
  • سایز توضیحات
    دارای ریل فلزی
  • سایز برش
    ۱۷x۱۳x۷ سانتی‌متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز