اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA

VN-24806
تعداد فیوز: 4 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA

جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA یکی دیگر از لوازم های الکترونیکی بسیار کاربردی و محبوب در دسته محصولات در ارتباط با تاسیسات ساختمانی است که از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب برای ساخت آن استفاده شده است و این مدل از محصولات برند سارو دارای ریل فلزی بوده و در دیوار بخش های مختلف ساختمان می توان آن را به صورت توکار بکار گرفت. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را به صورت مختصر در خصوص مشخصات فنی و ظاهری جعبه فیوز سارو مدل 4SA برای شما به اشتراک بگذاریم.

 مشخصات فنی جعبه فیوز سارو مدل 4SA

تعداد 4 فیوز قابل نصب را می توان برای  جعبه فیوز سارو مدل 4SA برشمرد که مجموع آنها در قالب یک پکیج به ابعاد ۱۰x۱۲x۱۰ سانتی‌متر به صورت توکار درون دیوار بخش های مختلف ساختمان نصب می گردد. به بیان دیگر، سایز برش جعبه فیوز سارو مدل 4SA معادل 13×15  بوده که در عمق 6 سانتی متر از دیوار قرار می گیرد. وزن این محصول در حدود ۲۷۳ گرم بوده و از نوعی پلاستیک فشرده با کیفیت و مقاوم برای ساختار تشکیل دهنده آن استفاده شده است.

بدنه جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA در برابر ضربات و فشارهای احتمالی از مقاومت نسبی برخوردار بوده و از یک ریل فلزی شکل را برای باز و بست کردن درب آن بکار برده اند. یکی دیگر از مشخصه های فنی جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA مربوط به عملکرد صحیح آن برای محافظت از جریان برق به هنگام خاموش کردن مدارها در صورت وجود بار اضافه و یا اتصال کوتاه و ... می باشد. 

جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA

 مشخصات ظاهری جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA

جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA به صورت مستطیل شکل طراحی شده و از رنگ سفید برای فریم پلاستیکی اطراف آن نیز استفاده شده است. این محصول برای محافظت از 4 عدد فیوز قابل نصب درون جعبه دارای یک درب شفاف مشکی رنگ بوده که با کمک ریل فلزی تعبیه شده برای جعبه می توان آن را باز و بسته کرد. همچنین این مدل از جعبه فیوزهای برند سارو را به لحاظ ابعاد و وزن کاملا استاندارد طراحی کرده اند و ظاهر آن برای نصب در هر مکانی مناسب است.

تعداد فیوز جعبه فیوز سارو مدل 4SA همانطور که اشاره شد، 4 عدد بوده و جریان های غیرمجاز در مدار الکترونیکی به خوبی محافظت می کنند. رنگ پلاستیک فشرده و مقاوم مورد استفاده در قسمت پشتی عبه فیوز سارو مدل 4SA ، قرمز بوده و شیارهایی را نیز بر روی آن بکار گرفته اند.

مزایای خرید جعبه فیوز برند برق سارو مدل 4SA

کیفیت و ماندگاری بالای جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA از مهمترین مزیت های خرید این محصول به شمار آمده که افراد بنا بر نیاز خود میتوانند از این جعبه فیوز مینیاتوری برای محافظت از شدت جریان های غیرمجاز در مدار های الکتریکی و الکترونیکی بخش های مختلف یک ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و ... استفاده نمایند. از سوی دیگر، حال توکار این محصول باعث می شود که جلوه ای نازیبا برای محیط به وجود نیاید و با رنگ یا کاغذ دیواری ساختمان متناسب باشد. همچنین گارانتی 12 ماهه و تضمین اصالت و کیفیت جعبه فیوز 4 عددی سارو مدل 4SA از دیگر امتیازات شرکت سازنده برای خریداران این محصول کاربردی در دسته ابزار الکترونیکی مربوط به ساختمان به حساب می آید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد فیوز
    4 عدد
  • سایز برش
    13×15 با عمق 6 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز