اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه مینیاتوری 24 عددی با ریل فلزی صادراتی سارو مدل SA

VN-24789
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه مینیاتوری 24 عددی با ریل فلزی صادراتی سارو مدل SA

یکی از تجهیزات مهمی که در برق کشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو می باشد. این جعبه برق دارای ظرفیتی معادل قرار گیری 24 عدد فیوز را دارا است و همچنین در صورت بروز مشکل اتصالی برق، فیوز مربوطه را قطع خواهد کرد.

معرفی جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو

تجهیزات مربوط به برق کشی، از جمله مهمترین تجهیزات به کار در رفته در ساختمان ها می باشند. زیرا که این تجهیزات تاثیر چشمگیری در ایمنی و سلامتی افراد ساکن و فعال در ساختمان ها خواهند داشت. یکی از تجهیزاتی که همگی با آن آشنایی دارید، جعبه های مینیاتوری و یا همان جعبه های برق کوچکی است که در هر واحد مسکونی، تجاری، اداری و ... نصب شده است.

جعبه های مینیاتوری برق، محلی برای نگهداری فیوز های برق هستند و دسترسی به هر کدام از فیوز ها را سهولت بخشیده اند. جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو یکی از انواع جعبه های کوچک برق می باشد که امروزه به عنوان پرکاربردترین جعبه های برق در واحد های مسکونی، شناخته خواهد شد. همانطور که از نام این جعبه مینیاتوری مشخص است، برای قرار گیری ۲۴ عدد فیوز مناسب می باشد.

جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو

کاربرد جعبه مینیاتوری سارو 24 عددی

جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو در دسته لوازم برقی قرار می گیرد و کاربرد اصلی آن را می توان نصب و نگهداری فیوز ها دانست. جعبه مینیاتوری سارو هنگامی که در سیم کشی برق ساختمان مشکلی ایجاد شود و یا به اصطلاح دچار اتصالی شود، فیوز مربوطه را شناسایی کرده و آن را قطع می کند. این امر موجب تضمین ایمنی افراد ساکن در ساختمان می شود و همچنین از بروز بسیاری از خطرات ناشی از اتصالی سیم ها نظیر آتش سوزی، جلوگیری خواهد کرد. این جعبه مینیاتوری 24 عددی توسط یکی از برند های سرشناس ایرانی به نام سارو، تهیه شده است.

برند سارو از جمله کمپانی های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم و تجهیزات برقی می باشد و در حال حاضر نسبت به طراحی و تولید انواع جعبه های مینیاتوری با ابعاد متفاوت اقدام کرده است. با این که کاربرد تمامی جعبه های مینیاتوری برق کاملا یکسان می باشد، اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. اصلی ترین تفاوت جعبه برق ۲۴ تایی سارو با دیگر جعبه های برق، ظرفیت آن می باشد. شما می توانید مطابق با تعداد فیوز های مورد نیاز خود در یک ساختمان، نسبت به خریداری جعبه های مینیاتوری برق اقدام کنید.

مشخصات جعبه 24 عددی سارو

از جمله دلایلی که جعبه مینیاتوری 24 عددی سارو را به یکی از بهترین و بادوام ترین جعبه های کوچک برق تبدیل کرده است، مشخصات فنی آن می باشد. این مدل از جعبه برق های سارو از بهترین و مرغوب ترین پلاستیک فشرده که با نام پلاستیک abs شناخته می شود، ساخته شده است. این امر موجب شده تا جعبه های مینیاتوری برق این برند، در برابر اتصالی برق، عایق باشند.

با این که جنس این جعبه برق از پلاستیک می باشد، اما دوام بالایی دارد و در اکثر واحد های ساختمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. عمق این جعبه مینیاتوری معادل 7 سانتی متر می باشد و وزن آن حدود 0.2 کیلوگرم عنوان شده است. این جعبه برق از جمله تجهیزات توکار به حساب می آید و دارای درپوشی پلاستیکی با رنگ تیره می باشد. لازم به ذکر است که رنگ بدنه این جعبه، سفید است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • رنگ
    سفید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز