اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس

VN-24787
تعداد فیوز: 6 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس از محصولات کاربردی در سیستم برق ساختمان است. جاین محصول رامی توانید در فضای داخل و خارج ساختمان استفاده کنید. جعبه فیوز مینیاتوری را می توانید از طریق سایت ویترین نت خریداری کنید. خرید این محصول کاربردی در حفاظت از سیستم اتصالی برق ساختمان، ایجاد نظم در سیم کشی ساختمان نقش موثری دارد.

اطلاعاتی درباره جعبه فیوز مینیاتوری 6 تایی فانوس ‏

از مهمترین قسمتهای سیستم برق ساختمان، جعبه فیوز است. جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس وسیله ای کاربردی برای جلوگیری از بروز مشکل در اتصالات برقی است. جعبه فیوز مینیاتوری، محصولی کاربردی برای ساختمان های مسکونی و تجاری است. برق همه واحدهای ساختمان می توانند با جعبه فیوز مینیاتوری تغذیه شود. در قدیم به جای جعبه فیوز مینیاتوری از جعبه تقسیم برق استفاده شده است. اما امروزه برای اجرای سیستم برق ساختمان از جعبه فیوز مینیاتوری استفاده می شود. در صورتی که قصد خرید جعبه فیوز برای ساختمان تان را دارید، به شما خرید جعبه فیوز مینیاتوری را پیشنهاد می کنیم. جعبه فیوز مینیاتوری محصولی کاربردی است که در سایت نت برگ به فروش میرسد. اگر جعبه فیوز مینیتاتوری را خریداری کردید، نصب جعبه فیوز مینیاتوری باید توسط فرد ماهر صورت بگیرد. در صورتیکه در زمینه ی انجام کارها فنی و برقکاری تخصص و مهارت لازم را ندارید، از نصب جعبه فیوز مینیاتوری به تنهایی اجتناب کنید.

اگر انتخاب شما خرید جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس است، در این بخش شما را مزایای این محصول آشنا می کنیم. خرید جعبه فیوز مینیاتوری فانوس مزایایی به همراه دارد. برخی از مزایا که مشتریان را ترغیب به خرید جعبه فیوز مینیاتوری 6 عدی فانوس می کند، شامل حفاظت از سیستم اتصالی برق ساختمان، سازماندهی سیم کشی ساختمان، تسریع روند تعمیر اتصالات برقی توسط برق کار، ایجاد نظم در سیم کشی ساختمان ها، قابلیت قطع و وصل کردن سرخط ها، قابل نصب در فضای داخل و خارج ساختمان ها است.

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید جعبه فیوز باید مد نظر قرار دهید، توجه به سایز برش محصول است. قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنید، به سایز برش توجه کنید تا هنگام نصب با مشکل مواجه نشوید. سایزهای برش این مدل جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس شامل ارتفاع 11.5 سانتی متر، طول 12.5 سانتی متر و عمق یا عرض 7.5 سانتی متر است.

جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس

ویژگی های جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس

جعبه فیوز مینیاتوری 6 تایی فانوس در بیشتر ساختمان ها برای اتصال سیستم برقی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از ویژگی های کلیدی جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس شامل کیفیت مناسب، مقاوم در مقابل نفوذ رطوبت، دارای استحکام بالا، بدنه نشکن، مقاوم در برابر نور خورشید برای استفاده در فضای خارجی ساختمان،  قابلیت نصب آسان و راحت، دارای رنگ بندی مختلف. قابل نصب در فضاهای خارجی و داخلی ساختمان می باشد. این ویژگی ها مشتریان را به خرید این محصول کاربردی ترغیب می کند.

خرید جعبه فیوز مینیاتوری فانوس

فروشگاه های مختلفی در حال فروش لوازم الکتریکی و برقی هستند. اما شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولاتی باکیفیت با قیمت مناسب را به فروش می رساند. یکی از سایت های فروش، سایت ویترین نت است. در این سایت می توانید کالای مورد نظرتان مانند جعبه فیوز مینیاتوری 6 عددی فانوس را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد فیوز
    6 عدد
  • سایز برش
    11.5×12.5 با عمق 7 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز