اشتراک گذاری

کلید پریز

کلید تبدیل روکار

VN-24772
نوع کلید: کلید تبدیل
شدت جریان: 10 آمپر
رنگ: طوسی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کلید تبدیل روکار

کلید تبدیل روکار یک کلید کارآمد در تمامی مکان ها مخصوصا کارگاه ها صنعتی به دلیل برق با ولتاژ بالا و رطوبت است. به همین دلیل ارتفاع مناسب برای نصب این کلید ها را 120 سانت در نظر می گیرند. شدت جریانی که این کلید ها تحمل می کنند 10 آمپر است. نکاتی  را باید در هنگام خرید این کلید ها در نظر بگیرید تا در هنگام کار به مشکل برنخورید: نکاتی از جمله توجه به طراحی ظاهری متناسب با کار، توجه به کیفیت پوسته خارجی و در نهایت توجه به کیفیت مغزی. توجه به همه این ها با هم خرید شما را تضمین می نمایند.

کلید تبدیل روکار 

شاید تا بحال فکر کرده باشید آیا می توانید لامپ ها محل کار یا خانه خود را از دو محل کنترل کنید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله می توان به راحتی اینکار را به کمک کلید تبدیل روکار انجام داد. کلید تبدیل روکار کلیدی تک پل بوده و دارای ظاهر ساده ای است. این کلید با توجه به ظاهر ساده ای که دارد اما می توان با آن یک یا چندین لامپ را در دو مکان مختلف کنترل و یا خاموش و روشن کرد. با توجه به اینکه این کلید روکار است، اما در برابر فشار برق وارده مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد. روش نصب این کلید ها بدین گونه است که ابتدا قاب بیرونی کلید را جدا می کنید سپس روی دیوار محل مورد نظر سوراخ ایجاد کرده و در نهایت با استفاده از پیچ و رولپلاک کلید تبدیل را به دیوار متصل می کنید. در آخر قاب بیرونی محصول را متصل می کنید.

کلید تبدیل روکار

مشخصات کلید های تبدیل روکار

از مشخصات کلید تبدیل روکار جنس پلاستیک و سبک آن است اما برعکس وزن سبکی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. این کلید روکار بوده به دلیل به راحتی می توان آن را در هر نقطه ای حتی مکان هایی که دست به سختی عبور می کند نصب کرد. جنس بدنه این کلید مقاومت بالایی دارد و ایمنی را در حین کار بالا می برد به همین دلیل در کارگاه های صنعتی به وفور از این کلید استفاده می شود از دیگر مواردی که باعث می شود در این مکان ها بیشترین استفاده را داشته باشد کابل های فشار قوی و جریان های برق با ولتاژ بالا است که استفاده از کلید های توکار را برای جلوگیری از خسارات توصیه نمی کنند در نهایت بهترین گزینه کلید های روکار هستند. سایز کلید تبدیل تنها  6.5 × 8 × 5 cm با وزن 100 گرم می باشد. رنگ متداول کلید تبدیل روکار در بازار طوسی است.

ویژگی های خرید کلید های تبدیل روکار

برای خرید هر وسیله ای ابتدا باید به ویژگی های آن توجه کرد و بنا به نیاز های خود در کار وسیله را خریداری کرد تا بهترین بازده را داشت. برای خرید کلید تبدیل توکار بهتر است موارد زیر را بدانید:

  • به دلیل ساختار ساده نصب راحت و آسانی دارد.
  • دارای مغزی مقاوم است
  •  از مواد ترموپلاستیک مرغوب برای ساخت بدنه آن استفاده شده است.
  •  از استاندارد های ایران و استاندارد CE اروپا پیروی می کند.
  •  از لاستیک نگهدارنده سیم و کابل به منظور جلوگیری از ورود هرگونه گرد، غبار و رطوبت به داخل کلید استفاده می کند.
  • دارای درجه حفاظت یا IP44  می باشد.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کلید
    کلید تبدیل
  • ابعاد
    6.5 × 8 × 5 cm
  • وزن
    100 گرم
  • شدت جریان
    10 آمپر
  • رنگ
    طوسی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز