اشتراک گذاری

قفل

قفل برقی پارکینگی یوتاب 1093 بدون شستی

VN-24879
ولتاژ: 24 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفل برقی پارکینگی یوتاب 1093 بدون شستی

پس از ممنوع شدن واردات کالاهایی که مشابه ایرانی دارند، بازار قفل برقی ایرانی بسیار داغ شد و خیلی از شرکت ها تلاش کردند از این فرصت طلایی برای برجسته کردن نام خود و در نهایت فروش بیشتر استفاده کنند. این برای شرکت یوتاب که قبل از این موضوع توانسته بود با کنار زدن کاویان و دیگر سازندگان قفل برقی ایرانی به برترین تولید کننده قفل در ایران مبدل گردیده بود به مانند یک ترن سریع و السیر عمل کرد تا پس از حذف رقبای بزرگ خارجی خود را به عنوان یک برند خوب ایرانی و حتی بین المللی مطرح نماید.

پر کاربرد برای جک پارکینگ
محصول قفل برقی یوتاب 1093 بدون شستی یک انتخاب ایده العال برای درب های پارکینگی است که از جک برقی استفاده می کند. این قفل که تغذیه آن می تواند بین 12 تا 24 ولت متغیر باشد با همه ی جک های درب پارکینگ سازگار است و پس از اتصال به مدار کنترل جک پارکینگی با فشردن ریموت بوبین اش عمل کرده و اجازه باز نمودن درب را خواهد داد.

نصب در همه جهات
قفل 1093 یوتاب بدون شستی را می توان وسط درب و یا بالا و پایین درب نصب کرد. پس نگران زاویه نصب نباشید.این قفل به گونه ای طراحی شده که از همه جهات ضد آب است و آب به داخل آن نفوذ نمی کند. پیشنهاد ما این است که اگر از این قفل برای درب پارکینگ دو لنگه استفاده می کنید آن را روی درب دوم و چهارچوب نصب کنید تا ایمنی بیشتری به ساختمان شما بدهد.

مطمئن و بدون شستی
برای درب های پارکینگی استفاده از قفل های کله گاوی شستی دار بسیار بیهوده است و حتی ممکن است گاهی نتواند امنیت درب ورودی را نیز کامل تامین نماید.قفل های بدون شستی دو راه برای باز نمودن درب دارند که یکی به وسیله فشردن ریموت جک پارکینگی و دیگری استفاده از کلیدهای دستی می باشد که در زمان قطع برق یا خرابی جک درب استفاده می گردد.

فرق قفل بدون شستی حیاطی و پارکینگی 1093
یوتاب دو مدل قفل بدون شستی به بازار عرضه کرده که یکی از آنها مختص درب های پارکینگی است و آن مدل را نمی توان روی درب حیاطی نصب نمود. در مدل پارکینگی قفل یوتاب دستگیره و ورودی کلید از بیرون درب حذف شده است که آنها هیچ کارایی ای برای درب پارکینگ ندارند.

متعلقات درون پکیج
یوتاب قفل برقی هایش را در جعبه های مستحکم عرضه میکند. درون پک قفل برقی یوتاب 1093 بدون شستی هر آنچه برای نصب مورد نیاز است وجود دارد. از خود قفل گرفته تا زبانه، پلیت های زیرین، پیچ و واشر و همچنین 5 عدد کلید یوتاب معمولی درون جعبه وجود دارد. درون پکیج مدل پارکینگی تنها 2 کلید وجود دارد که به نسیت مدل حیاطی که 5 کلید دارد سه کلید کمتر است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    24 ولت
  • قابلیت نصب افقی و عمودی
    دارد
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز