اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین وایرلس برایتون مدل 2112P8

VN-24905
کیفیت تصویر: 1920*1820 مگاپیکسل
نوع اتصال: بی سیم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین وایرلس برایتون مدل 2112P8

طراحی و مشخصات سخت افزاری Briton 2112P8
براساس مطالعات و همه پرسی های انجام شده در راستای پیشبرد علوم مارکتینگ و بازاریابی مدرن، بیشتر ما به هنگام اقدام به انتخاب و خرید یک کالا، به خصوص کالایی مدرن و الکترونیکی، بیشتر تمرکز و در واقع مبنا خرید و انتخاب مان را بر پسندیدن آن محصول به لحاظ ظاهری گذارده و سپس به دیگر جزئیات آن دقت می کنیم که این امر نشان دهنده اهمیت طراحی در محصولی مانند دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. دوربین مداربسته وایرلس برایتون 2112P8 نیز با رعایت این اصول طراحی شده و چنان که مشخص است از نوع مینی دام، با قابلیت استفاده به صورت رومیزی و هم نصب سقفی و در هر دو حالت به صورت بی سیم می باشد.

حال که بر بررسی خصوصیات ظاهری و سخت افزاری Briton Wireless 2112P8 CCTV متمرکز هستیم، خوب است بدانیم این دوربین مداربسته وایرلس که برای راه اندازی نیازی به هیچ سیم کشی اضافی بر تامین نیرو و تغذیه نداشته و باقی امور نصب و راه اندازی آن توسط وای فای محل مورد استفاده انجام می گردد، دارای مشخصاتی مانند لنز 3.6 متری با امکان زوم اپتیکال (Optical Zoom) 1 برابر، لنز 1820 * 1920 وزن  214  گرم و مهم تر از همه قابلیت چرخش از 0 تا 355 درجه می باشد که آن را از بسیاری از دوربین مداربسته های تحت شبکه پر امکانات تر به حساب می آورد. 

خصوصیات فنی و امکانات 
یکی از مهم ترین ارکان موفقیت یا عدم موفقیت تجاری یک کالا الکترونیکی در بازار محصولات دیجیتال را بی شک می توان خصوصیات فنی و به اصطلاح آپشن های این دستگاه ها نامید چرا که به واسطه آنهاست که جایگاه رقابتی یک دستگاه مانند دوربین مداربسته، در مارکت مشخص می شود. دوربین مداربسته Briton WiFi 2112P8 IP شامل لیست جالب توجهی از امکانات مانند بهره مندی از اسپیکر و میکروفون داخلی جهت ضبط صدای محیط و امکان پخش صدا به محیط، دید در شب 10 متری با امکان پوشش تاریکی مطلق، لنز 1820x1920 با قابلیت ضبط تصاویر HD، درگاه پشتیبانی از حافظه جانبی تا حجم 128GB، حسگر تصویر CMOS، زاویه دید 75 درجه، زوم غیر دیجیتال 1 برابر، پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز و منبع تغذیه DC:5V 1.5A را اشاره کرد.

اما مهمترین بخش فنی این دوربین ضبط در حالت موشن است که باعث استفاده بهینه از کارت حافظه خواهد شد که در این حالت در زمانی که دوربین تشخیص حرکت فردی را داد برای مدتی شروع به ضبط خواهد کرد. البته بجز ضبط به تلفن همراه صاحب خانه نیز هشداری ارسال می کند که او را از این بابت آگاه سازد. این هشدار از طریق ارسال نوتیفیکیشن در برنامه برایتون انجام میپذیرد و پیش زمینه آن استفاده دو طرف از اینترنت می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کیفیت تصویر
    1920*1820 مگاپیکسل
  • زاویه دید
    75 درجه
  • نوع اتصال
    بی سیم
  • زاویه چرخش
    355 درجه
  • قابلیت تشخیص حرکت و انسان
    دارد
  • وزن
    214 گرم
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز