اشتراک گذاری

میکسر هموژنایزر

میکسر استنلس استیل 500 لیتری

VN-25075
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میکسر استنلس استیل 500 لیتری

میکسر ها به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین الات خطوط تولید هستند. که در تمامی خطوط تولید مواد غذایی مواد شیمیایی و دارویی کاربرد دارند . انواع مختلفی از میکسر ها وجود دارد بر حسب نیاز شما و محصول تولیدی و سرمایه شما قابل طراحی و ساخت می باشد همچنین جنس متریال به کار رفته و کیفیت قطعات دستگاه نیز می تواند به صورت سفارشی باشد.

معرفی میکسر استنلس استیل میکسر استنلس استیل ۵۰۰ لیتری یک مخزن با حجم کوچک برای شروع کسب وکار می باشد که فصای بسیار کمی را اشغال می کند و شما را برای تولید تمامی محصولات صنایع غذایی شیمیایی دارویی و صنعتی در تیراژ تولید کم بر طرف می سازد این میکسر دارای دو خروجی در دیواره و کف عدسی برای خروج محصول می باشد و برای ریزش مواد اولیه از درب بالای میکسر استفاده می شود تمامی تنظیمات مربوط به میکسر از طریق تابلو برق دستگاه امکان پذیر می باشد و شما می توانید ساخت محصول نهایی خودتون رو به صورت کامل کنترل کنید. یک میکسر کاملا صنعتی برای کارهای با تیراژ کم می باشد که تمام نیاز شما را مرتفع می سازد کف میکسر به صورت گود می باشد تا تمام مایع تولید شده از شیر کف مخزن تخلیه شود همچنین برای شستشو میکسر از سیستم شستشوی خودکار مجهز به cip استفاده شده است که تمام نیاز شما را برای نطافت دستگاه مرتفع می سازد و به ساده ترین شکل ممکن این عملیات انجام می شود. همچنین در تابلو برق دستگاه از محافط جان و محافط بار استفاده شده است تا نوسانات برق بر روی قسمت های الکتریکی دستگاه تاثیری منفی نگذارد و همچنین افزایش فشار بر روی شفت پره را کنترل کند تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

این میکسر دارای دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصات میکسر استنلس استیل موتور ۲ اسب موتوژن گیربکس ۱ به ۲۰ کتابی جنس درجه یک شفت و پره تمام استیل ۳۰۴ بدنه تمام استیل جوشکاری آرگون بدنه و کف دارای دو عدد شیر استیل جهت تخلیه میکسر دارای سیستم خود شستشو و cip قطعات تابلو برق پارس فانل مزایای میکسر استنلس استیل ۵۰۰ لیتری قابلیت اخذ تاییدیه سیب سلامت میکسر تمام استیل استفاده از روش جوشکاریtig در بدنه دستگاه دارای سیستم خود شستشو مجهز به تابلو برق جهت کنترل دمای محصول است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    100*100*165 سانتی متر
  • وزن
    200 کیلوگرم
  • حجم مورد پردازش
    500 سانتیمتر مکعب
  • دماسنج
    دارد
  • کنترلر
    دستی
  • گارانتی
    24 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز