اشتراک گذاری

انبر فروشگاهی

دم باریک 8 اینچ سیلور مدل TD50313-8

VN-25539
ابعاد: 2.1*6*21 سانتی متر
جنس دسته: دسته‌ی TPR
روکش ساتین روی فک
حداکثر میزان طول باز شدن: 7.3 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دم باریک 8 اینچ سیلور مدل TD50313-8

آشنایی با دم باریک

دم باریک یکی از انبرهای پر مصرف خصوصا در حوزه کارهای صنعتی است که معمولا از آن برای بخش های الکترونیکی و برقی استفاده های زیادی بعمل آورده می شود. ویژگی ظاهری برجسته این نوع از انبرها به نسبت دیگر انبرهای موجود در بازار مربوط به نوک باریک و کشیده آنان می شود. برای خرید دم باریک باید به یکسری نکات مهم توجه نمود که برای این امر توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با راهنمای خرید لیست بیست همراه باشید.

انواع انبرهای دم باریک

مدل دم سوزنی: دم باریک سوزنی اصلی ترین نوع از دم باریک های موجود در بازار هستند و این امکان را فراهم می کند تا از آن ها برای جداسازی و نگهداری سیم و کابل و دیگر چیزهای نازک به راحتی استفاده نمود.

مدل دم پهن: دم باریک دم پهن ابزاری شبیه به انبردست است با این تفاوت که فک هایی نازک تر دارد که به سسب همین فک های باریک تر این امکان را دارد تا از آن برای جاهایی که امکان دسترسی قدری مشکل است، استفاده شود.

مدل دم کج: انبرهای دم کج در به طور معمول دارای فک هایی با زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه به سمت بیرون هستند و بیشتر از آن ها برای دسترسی به نقاطی که بصورت مستقیم به امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد استفاده می شود.

مدل دم گرد: دم باریک های دم گرد بیشتر مناسب ایجاد حلقه زنجیر از سیم به کار برده می شوند و به همین خاطر مشتری پروپاقرص آن ها جواهرسازی ها و طلاسازی ها می باشند.

نکات مهم انتخاب دم باریک

در هنگام خرید مواردی مثل: نوع و کاربرد دم باریک، اندازه فک دم باریک، جنس بدنه، جنس دسته، طراحی دسته نکات مهمی هستن که باید به آنها در زمان خرید توجه شود.

با توجه به موارد گفته شده، دم باریک 8 اینچ سیلور مدل TD50313-8 یکی از دم باریک های ساده و با کیفیت هستش که نیاز شما را از داشتن یک دم باریک در جعبه ابزار را برطرف خواهد کرد.

مروری بر ویژگی های دم باریک 8 اینچ سیلور مدل TD50313-8

بدنه دم باریک 8 اینچ سیلور مدل TD50313-8 از جنس کربن استیل با خلوص 55% ساخته می شوند و به این جهت دارای استحکام و قدرت کافی برای انجام پروژه هاست. دسته آن با PVC پوشانده شده است و کاربر احساس راحتی در هنگام کار خواهد داشت. تیغه ها به روش فورچ سخت کاری شده اند و لبه های تیز آن به راحتی اجسامی مانند میخ و سیم را برش می دهند. تمامی قسمت هایی که زیر پوشش PVC نیستند دارای سطح مات ( Black Polish ) هستند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    سیلور
  • ابعاد
    2.1*6*21 سانتی متر
  • جنس دسته
    دسته‌ی TPR
    روکش ساتین روی فک
  • ساخته شده از
    کروم-وانادیوم
  • حداکثر میزان طول باز شدن
    7.3 سانتی متر
  • ساخت کشور
    چین
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز