اشتراک گذاری

انبر فروشگاهی

انبردست 8 اینچ سیلور مدل TD50301-8

VN-25534
ابعاد: 2.5*6*20.4 سانتی متر
جنس دسته: پی وی سی
دسته‌ی TPR
روکش ساتین روی فک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات انبردست 8 اینچ سیلور مدل TD50301-8

آشنایی با انبردست

انبردست وسیله ای است که از دو اهرم با یک محور تشکیل شده‌است. انبردست‌ها با طراحی‌های گوناگون و برای اهداف گوناگون طراحی شده‌اند مانند کارهای الکترونیکی، لوله‌کشی، سیم‌کشی و حتی نعل کردن اسب. در واقع طیف وسیعی از وسایل در خانواده انبردست‌ها قرار می‌گیرند و کارهایی از جمله لخت‌کردن و بریدن انواع سیم برق تا گرفتن وسایل و بریدن و خرد کردن آنها را انجام می‌دهند؛ که امروزه نوع برقی آن نیز به ویژه در صنعت موجود است.

 

انبردست همواره یکی از مهمترین ابزارهای موجود در هر جعبه ابزار خانگی و صنعتی است که به کمک آن می توان موفق به انجام موارد زیادی از امور تعمیراتی و موارد دیگه شد. خانواده انبرهای دستی همگی دارای فک هایی قدرتمند هستند که به کمک آن ها این امکان وجود داره تا با نهایت فشار موفق به خم کردن و یا نگه داشتن و بیرون کشیدن میخ و یا پیچ از داخل محفظه های مختلف بدون بریدن و یا قطع کردن آن ها شد.

نکات مهم هنگام خرید انبردست

 جنس و کیفیت مواد اولیه: مواد استفاده شده در ساخت انبردست هم از جهت دوام و عمر آن و هم از جهت اینکه بتواند نیروی لازم را به شیء مورد نظر وارد کند، اهمیت دارد.انبردست های امروزی معمولاً از ترکیب آلیاژ های مختلف با فولاد ساخته می شوند.یکی از این ترکیب ها که باعث استحکام و بالا بردن عمر انبردست می شود، ترکیب کروم وانادیوم با فولاد است و علاوه بر آن باعث می‌شود که این ابزار در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی نیز مقاوم باشد.

شکل ظاهری انبردست ها و یا به اصطلاح آرگونومی: انبردست باید استاندارد ساخته شود؛ چه از نظر مواد به کار رفته و چه از نظر شکل و اندازه ظاهری دسته و نوک (یا همان فک‌ها) که باید هماهنگی با یکدیگر داشته باشند و متناسب با فرم دست انسان ساخته شده باشد.

 روکش دسته ها: روکش دسته ها باید از مواد با کیفیت و استاندارد تهیه شده باشد و متناسب با فرم دست انسان شکل داده شده باشد تا مانع از لغزش آن‌ در دست شود و باید بتوان با کمترین نیرو بیشترین کارایی را از آن حاصل کرد.

مروری بر ویژگی های انبردست 8 اینچ سیلور مدل TD50301-8

با توجه به موارد گفته شده، انبردست 8 اینچ سیلور مدل TD50301-8 یکی از انبردست های ساده و با کیفیت هستش که نیاز شما را از داشتن یک انبردست در جعبه ابزار را برطرف خواهد کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    سیلور
  • ابعاد
    2.5*6*20.4 سانتی متر
  • جنس دسته
    پی وی سی
    دسته‌ی TPR
    روکش ساتین روی فک
  • ساخته شده از
    فولاد حرارت دیده و بادوام (hardened tempered steel)
    جنس کروم-وانادیوم
  • ساخت کشور
    چین
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز