اشتراک گذاری

انبر فروشگاهی

سیم چین 7 اینچ سیلور مدل TD50311-7

VN-25543
ابعاد: 2*6.1*18.5 سانتی متر
جنس دسته: روکش ساتین بر روی فک
مجهز به دسته‌ی TPR ضدلغزش
حداکثر میزان طول باز شدن: 1.4 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سیم چین 7 اینچ سیلور مدل TD50311-7

آشنایی با سیم چین

سیم چین وسیله ای برای بریدن سیم است. سیم چین بر خلاف دیگر انبر ها برای نگه داری چیزی در بین آرواره های خود کاربرد ندارد. سیم چین همانند یک تبر سیم را از قسمت مشخص شده قطع میکند و به از نظر کاربرد هیچ شباهتی به یک قیچی ندارد. معمولا سیم چین ها از روکشی عایقی برخوردار بوده و جهت قطع نمودن سیم های مسی، برنجی، آهنی، آلومینیومی و فولادی به کار برده می شود. هر چند که این کار از عهده یک انبر دست و دم باریک نیز بر آمده اما از آن جایی که این وسیله مختص این عمل ساخته شد در هنگام بریدن سیم بسیار قدر تمند عمل می کند.

سیم چین ها دارای نمونه های مختلفی هستند و هر کدام برای یک نوع سیم کاربرد دارند و با توجه به این که برای بریدن سیم نازک به کار برده می شوند یا این که کابل های کلفت، جنس و شکل آرواره ها و همچنین طول دسته آن ها با یک دیگر متفاوت است و حتما توجه داشته باشید که برای هر کاری سیم چین مختص آن را استفاده نمایید تا عملکرد مورد انتظار شما را از خود نشان داده و به سیم چین نیز فشاری خارج از ظرفیت آن وارد نگردد.

نکات مهم انتخاب سیم چین

اندازه و وزن

نخستین نکته در خصوص خرید سیم چین توجه به مشخصه های فیزیکی آنان؛ یعنی اندازه و وزن ابزار است. با توجه به کاربری دستی این نوع از ابزار آلات غیر برقی،  بهتر است به سراغ خرید محصولی بروید که هم از نظر اندازه برایتان مناسب باشد و هم وزن آن در طی انجام کارهای طولانی با انبر، برایتان دردسر ساز نشود.

جنس بدنه

امروزه اغلب سیم چین ها از جنس فولاد یا کروم-وانادیوم ساخته می شوند. نوع پرداخت بر روی سطح تیغه این مدل از انبرها نیز با توجه به عمل قطع و برش قطعات مختلف، بسیار حائز اهمیت است.

جنس و طراحی دسته

همانطور که می دانید سیم چین ها از دسته انبرهایی هستند که کار با آنان بصورت دستی است و به همین خاطر جنس دسته و طراحی مناسب و خوش دست بودن آن در استفاده تان از یک سیم چین دستی بسیار مهم است. معمولا جنس دسته انبرهای سیم چین از پلاستیک و بصورت عایق شده در نظر گرفته می شود.

حداکثر میزان باز شدن دهانه

نکته بعدی در خصوص خرید انبر سیم چین توجه به میزان باز شدن دهانه این ابزار دستی و بُرنده می باشد. همانطور که مستحضر هستید، از انبرهای کوچک برای بریدن سیم های نازک و از انبرهای بزرگ برای برش سیم های ضخیم استفاده می شود. بنابراین باید شما با توجه به نوع کاری خود، اقدام به خرید یک انبر سیم چین با میزان باز شدگی مناسب برای خود کنید.

جنس مرغوب تیغه‌ی این ابزار، مقاومت خوبی را در برابر فشار و ضربات احتمالی از خود نشان می‌دهد. قسمت نوک این سیم چین انبردست، طراحی باریک خاصی شده تا در هنگام قطع کردن یک سیم، برخوردی با سیم های دیگر نداشته باشد. دسته‌ی ارگونومیک این سیم چین، با TPR ضدلغزش پوشانده شده است تا در کاربری‌های دراز مدت، دست کاربر را خسته نکند و در انجام فعالیت، خللی وارد ننماید. این وسیله در کشور چین و مطابق با استاندارد DIN آلمان ساخته‌شده است.

ویژگی های سیم چین 7 اینچ سیلور مدل TD50311-7

سیم چین 7 اینچ سیلور مدل TD50311-7 را می‌توانید در انواع فعالیت‌های صنعتی عادی و حتی حرفه ای خود به کار ببرید. این انبر سیم چین 150 میلی متری، ساخته شده از جنس فولاد کروم وانادیوم CRV-60 باکیفیت و زنگ‌نزن است. برای جلوگیری از فرسایش و به منظور افزایش دوام، سطح آن تحت عملیات سختکاری و حرارتی قرار گرفته و پولیش شده است. دهانه‌‌ی این ابزار، تا میزان بیشینه‌ی 14 میلی متر باز می‌شود که یاری‌گر خوبی در قطع انواع سیم‌ها، از جمله سیم های بسیار باریک و سیم های مسی پخش شده است.

جنس مرغوب تیغه‌ی این ابزار، مقاومت خوبی را در برابر فشار و ضربات احتمالی از خود نشان می‌دهد. قسمت نوک این سیم چین انبردست، طراحی باریک خاصی شده تا در هنگام قطع کردن یک سیم، برخوردی با سیم های دیگر نداشته باشد. دسته‌ی ارگونومیک این سیم چین، با TPR ضدلغزش پوشانده شده است تا در کاربری‌های دراز مدت، دست کاربر را خسته نکند و در انجام فعالیت، خللی وارد ننماید. این وسیله در کشور چین و مطابق با استاندارد DIN آلمان ساخته‌شده است

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    سیلور
  • ابعاد
    2*6.1*18.5 سانتی متر
  • جنس دسته
    روکش ساتین بر روی فک
    مجهز به دسته‌ی TPR ضدلغزش
  • ساخته شده از
    فولاد کروم وانادیوم CRV-60 زنگ‌نزن
  • حداکثر میزان طول باز شدن
    1.4 سانتی متر
  • ساخت کشور
    چین
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز