اشتراک گذاری

فیلم های پلی اتیلن صنعتی

فیلم های پلی اتیلن FFS

VN-28173
عرض: 30 تا 150 سانتیمتر
ضخامت: 30 تا 200 میکرون
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات فیلم های پلی اتیلن FFS

شرکت شمس پلاست طب تولید کننده فیلم های پلی اتیلنی بسته بندی اتوماتیک، فیلم های سه لایه  Form Fill Seal با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، در ضخامت و ابعاد مورد نظر مشتریان محترم  جهت بسته بندی مستقیم محصولات جامد مانند محصولات دانه ای و پودری تولید می نماید. فرمولاسیون دقیق مواد اولیه و ترکیبات به کار رفته در این نوع کیسه ها، خواص مهندسی بسیار خوبی نظیر عدم چسبندگی لایه داخل کیسه و اصطکاک بالای لایه خارجی آن برای سهولت چیدمان را به ارمغان آورده است. و با بهره گیری از جاذبۀ زمین، کیسه ها را پر می کنند. این فیلم ها در صنایع غذایی، صنعت ساخت و ساز، کشاورزی و کیسه هوایی با تحمل بالا به کار می روند.

فیلم های سه لایه FFS کاربرد فراوانی در صنعت دارند که از آن جمله:

بسته بندی انواع گرانول ها از جمله محصولات پتروشیمی

دانه های غذایی

کودهای شیمیایی و معدنی

سایر مواد پودری و گرانلی

فیلم پلی اتلین
در میان محصولات مختلف برای بسته بندی کالاها، فیلم پلی اتیلن طرفداران بیشتری دارد. چرا که کیفیت بسیار بالایی داشته و می‌توان آن را در مدل های مختلف خریداری کرد. به طور کل پلی اتلین بهترین کاربردی ترین پلاستیک های موجود در صنعت می باشد که از آن جهت بسته بندی محصولات غذایی صنعتی و کشاورزی استفاده می گردد . فیلم ها در واقع لایه های نازک از ماده پلی اتیلن بوده که از انعطاف بسیار عالی برخوردار هستند و می توانند به شکل نازکی دور محصولات پیچیده شوند.

 برای تولید فیلم های پلی اتیلنی از مواد همانند پلی اتیلن پلی، وینیل، پلی آمید و… استفاده می‌شود. این محصول برای صنایع بسته بندی دارای جایگاه ویژه می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این نایلون بسته بندی اطلاعات را به شما ارائه دهیم.

برای خرید و آشنایی با استرچ غذایی کلیک کنید

ویژگی های فیلم پلی اتیلن
 به طور کلی فیلم های پلی اتیلن در مجاورت حرارت زیادی تولید می شود تا بتوان از این طریق باعث افزایش مقاومت آن ها شد. این فیلم  ها به شکل مات و یا شفاف به بازار عرضه می شوند که ممکن است مواد اولیه مصرفی در هر یک از آن ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در چند سال اخیر استفاده از این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کرده و می توان آن را نایلون نیز نامید. از جملع ویژگی های اصلی فیلم پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         دارای قابلیت چاپ در طراحی های گوناگون

·         دارای قابلیت تولید با ضخامت متفاوت

·         تولید به شکل یک یا چند لایه

·         انعطاف بالا و قابلیت رنگ پذیری

·         استحکام و مقاومت بالا

·         تولید در عرض طول های مختلف

عمده استفاده از فیلم های پلی اتیلن برای صنایع مواد غذایی است. اما برای محصولات کشاورزی نیز از آن استفاده می شود. این محصول می ‌تواند دارای تعداد لایه های متغیر می باشد که هر یک بر اساس نیاز مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. فیلم پلی اتیلن طی مراحل متعددی به تولید می‌رسد. می‌تواند بهترین محصول باشد که شما جهت بسته بندی از آن استفاده می کنید. از جمله انواع این پلی اتیلن  می توان به مدل ساده، کلردار، تراکم بالا، تراکم کم و خیلی سنگین اشاره کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه سفارش به سایت ما مراجعه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض
    30 تا 150 سانتیمتر
  • ضخامت
    30 تا 200 میکرون
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز