اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM

VN-29061
طول کابل برق: 5 متر
حجم مخزن زباله: 25 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کارتریجی
سطح صدا: 71 دسی بل
وزن: 8.9 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM

 جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM یک محصول چند منظوره بسیار قدرتمند است که با مصرف برق پایین یعنی توان ۱۱۰۰ وات مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی آب و خاک خانگی و نیمه صنعتی کارچر به راحتی آلودگی های خشک و آب را از روی انواع سطوح جمع آوری می کند. نازل این جاروبرقی کرشر با طراحی منحصر به فرد انعطاف پذیری بالایی به این دستگاه داده است و امکان نظافت نواحی با دسترسی سخت و بدون قدرت مانور را به راحتی فراهم می نماید.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM

جاروبرقی خانگی WD5 P PREMIUM دارای یک مخزن پلاستیکی فشره و ضد ضربه با حجم ۲۵ لیتر و یک فیلتر چین خورده صاف در یک محفظه فیلتر است. فیلتر را می توان به راحتی و بدون هیچ گونه تماس با خاک و از طریق جعبه تعویض نمود. به لطف همین عملکرد، فیلتر کثیف به راحتی و با فشردن دکمه تمیز می شود، بنابراین به سرعت قدرت مکش را بازیابی می کند. همچنین جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM مجهز به ویژگی هایی مانند عملکرد دمنده برای حذف گرد و غبار از گوشه ها و رسیدن به مناطق سخت تر، دسته ای با قابلیت تنظیم طول، اتصال آسان نازل های مختلف و ذخیره سازی روی خود محصول است و بنابراین شیلنگ، کابل برق و لوازم جانبی همیشه در دسترس خواهند بود.

نازل نظافت سطح زمین به همراه دو لاستیک و برس نواری به همراه خرطومی نظافت با کیفیتی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. جاروبرقی کرشر با شیلنگ مکش ۲.۲ متری، دسته قابل جدا شدن،۲  لوله پلاستیکی ۰.۵ متری، نازل کف چند منظوره تر برای جمع آوری مواد خشک و مایعات، فیلتر استاندارد،‌ پاکت کاغذی، قطعه اتصال ابزارهای برقی و نازل باریک، لوازم جانبی جاروبرقی خانگی کارچر WD5 P PREMIUM است که کار را برای کاربر ساده کرده است. بر روی بدنه‌ی جاروبرقی کرشر یک پریزبرق قرار دارد که کاربر می تواند در صورت نیاز از این دستگاه به‌عنوان یک منبع تغذیه استفاده کند و ابزارهای برقی مختلف را به دستگاه متصل نموده تا گرد و غبار و براده ها به طور مستقیم جمع آوری گردد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول کابل برق
    5 متر
  • حجم مخزن زباله
    25 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کارتریجی
  • ولتاژ - فرکانس
    220 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    71 دسی بل
  • وزن
    8.9 کیلوگرم
  • ابعاد
    65.2*38.2*41.8 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    پارویی, پارویی مخصوص آب و خاک, پارویی مخصوص خاک, نازل مخصوص شکاف
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز