اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD3 Battery Set

VN-29072
حجم مخزن زباله: 13 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کارتریجی
سطح صدا: 68 دسی بل
وزن: 5.2 کیلوگرم
ابعاد: 52.5*34*38.8 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD3 Battery Set

جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD3 Battery Set یک جاروی پیشرفته و دارای باتری قوی است که به کاربر این امکان را می دهد بدون نیاز به اتصال مستقیم به منبع تغذیه به کار نظافت بپردازد و در عین حال از عملکرد کامل یک جاروبرقی چند منظوره رضایت کامل داشته باشد. مدت زمان کارکرد باتری دستگاه ۱۵ دقیقه است و به دلیل برخورداری از فناوری Real Time، صفحه LCD تعبیه شده بر روی جاروبرقی، وضعیت باتری نماش داده می شود. جاروبرقی کرشر قدرتمند دارای بدنه پلاستیکی با مقاومت بالا در برابر ضربه و دارای ظرفیت مخزن ۱۷ لیتر است. فیلتر کارتریجی جاروبرقی به نحوی قرار گرفته که امکان جمع آوری آب و خاک را بدون نیاز به تعویض فیلتر امکان پذیر می سازد.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD3 Battery Set

جاروبرقی خانگی شارژی مدل WD3 Battery Set داری شلنگ مکش بسیار قدرتمندی است که جمع آوری بهینه خاک را بسیار راحت کرده و پاکیزگی کامل را تضمین می کند. این محصول مجهز به بخش های نگهداری لوازم جانبی بر روی خود جاروبرقی کرشر می باشد که امکان ذخیره سازی وسایل در هنگام کار را فراهم ساخته و به این ترتیب استفاده از لوازم جانبی در هر حالت و جابجایی محصول بسیار آسان گردیده است. سایر ویژگی های تجهیزات عبارت اند از: سیستم عملکرد دمنده، دسته حمل ارگونومیک با توجه به سازگاری آن با پلت فرم ۳۶ ولت است. باتری را می توان در دستگاه های دیگر از پلت فرم باتری ۳۶ ولت محصولات کارچر برای آزادی نامحدود حرکت استفاده نمود.

 

جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD3 Battery Set تولیدی کارچر بیش از هر ویژگی دیگری با طراحی منسجم و وزن سبک، امکان جابجایی محصول را بسیار آسان کرده است. استفاده از سیستم قفل هوشمند باعث باز و بسته شدن سریع و آسان مخزن زباله می شود و شما به راحتی می توانید برای جمع آوری آلودگی های مرطوب یا خشک دستگاه را مورد استفاده قرار دهید؛ همچنین جاروبرقی کرشر داری عملکرد دمیدن داخلی می باشد که برای دمیدن برگ ها به کناره ها و یا خارج کردن خاک محصور شده در نواحی غیر قابل دسترسی، کاملا ایده آل است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حجم مخزن زباله
    13 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کارتریجی
  • توان موتور
    300 کیلو وات
  • ولتاژ - فرکانس
    36 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    68 دسی بل
  • وزن
    5.2 کیلوگرم
  • ابعاد
    52.5*34*38.8 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    پارویی, پارویی مخصوص آب و خاک, پارویی مخصوص خاک, نازل مخصوص شکاف
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز