اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set

VN-29073
حجم مخزن زباله: 7 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کارتریجی
وزن: 3.1 کیلوگرم
ابعاد: 31.2*27.9*38.6 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set

 جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set دارای طراحی زیبا و ابعادی جمع و جور می باشد که قابلیت جمع آوری زباله های کوچک و بزرگ مرطوب و خشک را دارد. به همین علت به جاروبرقی WD1 Battery Set، جاروبرقی چندمنظوره نیز می گویند. باتری به کار برده شده در جاروبرقی کرشر ۱۸ ولتی است و در صورت لزوم امکان تعویض آن وجود دارد، هم چنین باتری جاروبرقی کرشر در مجموع ۱۰ دقیقه شارژدهی فراهم می کند. جاروی شارژی دارای نمایشگر باتری LCD و فناوری Real Time است که برای نمایش زمان شارژ باقی مانده و ظرفیت باتری مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set

جاروبرقی خانگی شارژی مدل WD1 Battery Set دارای فیلتر کارتریج، فرآیند تمیز کردن آلودگی های خشک و مرطوب را بدون نیاز به تعویض فیلتر و به آسانی به انجام می رساند. برای به دست آوردن نتایج بهتر در جمع آوری آلودگی های خشک و تر، از شیلنگ مکش و سایر لوازم جانبی مخصوص مانند نازل شکاف برای تمیز کردن گوشه و کنار ها و همینطور نازل اثاثه می توانید استفاده کنید. تمیز کردن داخل خودرو نیز با استفاده از این لوازم جانبی، به آسانی و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. همچنین جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set دارای یک ظرف پلاستیکی مقاوم و ضد ضربه با ظرفیت ۷ لیتر است.

جاروبرقی خانگی شارژی کارچر WD1 Battery Set بوده و بدون نیاز به اتصال مستقیم به منبع تغذیه برقی، حمل و نقل آسان و آزادی بیشتری را در حرکت ایجاد می کند. شارژی بودن (بی سیم بودن) و انعطاف پذیری بالایی که جاروبرقی کرشر در تمیز کردن و نظافت سطوح مختلف دارد، باعث کاربردی بودن بیشتر آن می شود. از دیگر مزایای جاروبرقی خانگی شارژی مدل WD1 Battery Set کرشر، داشتن سیستم قفل Pull & Pusch برای باز و بسته شدن آسان و همینطور ایمنی بیشتر به ویژه در حضور کودکان می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حجم مخزن زباله
    7 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کارتریجی
  • توان موتور
    230 کیلو وات
  • وزن
    3.1 کیلوگرم
  • ابعاد
    31.2*27.9*38.6 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    سری مخصوص مبل, نازل مخصوص شکاف
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز