اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی ایستاده شارژی کارچر VC5 Cordless

VN-29076
نوع و تعداد فیلتر : بدون کیسه
سطح صدا: 77 دسی بل
وزن: 2.8 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی ایستاده شارژی کارچر VC5 Cordless

جاروبرقی ایستاده شارژی کارچر VC5 Cordless دارای حمل و نقلی آسان و راحت می باشد. جاروبرقی کرشر VC5 Cordless شارژی است و با باتری کار می کند، به همین منظور نیازی به اتصال به کابل برق ندارد و از خطرات ناشی از گیر کردن سیم برق، افتادن کاربر و آسیب دیدگی جلوگیری به عمل می آورد. جاروبرقی خانگی VC5 Cordless کرشر از قدرت مانور و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و با استفاده از انعطاف پذیری و عملکرد عالی نظافتی که فراهم می کند، دستگاهی بسیار کاربردی به شمار می رود.

از نکات قابل توجه و یا از مزایای جاروبرقی شارژی خانگی کارچر مدل VC5 Cordless داشتن فیلتر یکپارچه و بدون کیسه است و همین امر سبب کاهش هزینه های نظافتی خواهد شد. برای تمیز کردن فیلتر، تنها کافی است بدون هیچ مشکلی فیلتر را به راحتی جدا کرده و بدون تماس با آلودگی ها فیلتر را نظافت کرد.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی ایستاده شارژی کارچر VC5 Cordless

جاروبرقی شارژی VC5 Cordless با داشتن باتری لیتیوم یونی ۱۸ ولتی، می تواند به مدت ۴۰ دقیقه با کمترین قدرت و مدت ۱۱ دقیقه با بیشترین قدرت کار کند. لوله تلسکوپی جاروبرقی کرشر ۳ مرحله ای است و به گونه ای طراحی شده است که در هنگام شارژ و یا ذخیره سازی آن فشرده می شود. همینطور بر روی جاروبرقی شارژی خانگی کارچر VC5 Cordless نمایشگر سطح باتری وجود دارد که مدت زمان باقی مانده را نمایش می دهد.

این جاروی خانگی با برخورداری از سیستم فیلتراسیون قوی اجازه بازگشت دوباره گرد و غبار را به محیط توسط موتور نمی دهد. قدرت مکش جاروبرقی ایستاده شارژی VC5 Cordless کرشر، سه مرحله ای و قابل تنظیم توسط کاربر می باشد. کاربر با توجه به میزان آلودگی و سطح مورد نظر، می تواند میزان قدرت مکش را تنظیم نماید. با توجه به داشتن قدرت زیاد، تمیز کردن تمام سطوح (حتی سطوح سخت) و فرش و موکت ها را به صورت بهینه به انجام می رساند.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع و تعداد فیلتر
    بدون کیسه
  • ولتاژ - فرکانس
    18 ولت- هرتز
  • سطح صدا
    77 دسی بل
  • وزن
    2.8 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    پارویی, پارویی مخصوص خاک, سری مخصوص مبل, لوله مکش تلسکوپی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز