اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium

VN-29075
طول کابل برق: 5 متر
حجم مخزن زباله: 4 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کیسه ای
سطح صدا: 76 دسی بل
وزن: 6.6 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium

جاروبرقی خانگی VC6 Premium دستگاهی با موتور کم مصرف و نازل نظافت سطح بهینه شده است و علاوه بر آن مصرف برق کم و عملکرد بالا در فرآیند نظافت دارد. دسته جاروبرقی ارگونومیک است و به یک ریموت کنترل داخلی با صفحه نمایش LED تجهیز گردیده که خوانایی آسان دارد و جهت تنظیم قدرت مکش مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته همچنین شامل سیستم عملکرد آماده به کار برای وقفه های کوتاه است. جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium مجهز به سیستمی است که اجازه می دهد جارو بدون پیچ خوردگی به صورت ۳۶۰ درجه اطراف موانع حرکت کند و به این ترتیب نه تنها خود جاروبرقی کرشر دچار آسیب نخواهد شد بلکه از این ایجاد خط و خش به وسایل داخل خانه جلوگیری خواهد شد.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium

جاروبرقی خانگی مدل VC6 Premium با ساختار و عملکرد بی نظیری که دارد از مبلمان محافظت می کند. به دلیل برخورداری از سیستم QuickClick کاربر با سادگی و سهولت لوازم جانبی را جا به جا و متناسب با سطح لوازم مورد نیاز را انتخاب نماید. دسته جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium تلسکوپی بوده و کاربر می تواند متناسب با قد خود طول دسته را تنها با استفاده از یک دکمه تنظیم کند. تنظیمات عملکرد آسان، جمع آوری اتوماتیک کابل برق با فشار دادن یک دکمه و فیلتر یکپارچه با عملکرد بالا از ویژگی های دیگر جاروبرقی کرشر است و ذرات بسیار ریز را به نحوی عالی فیلتر می سازد.

جاروبرقی خانگی مدل VC6 Premium یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک جاروبرقی حرفه‌ای هستند. دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر VC6 premium دارای قدرت موتور ۲۰۰ وات و میزان مصرف برق ۶۰۰ وات است. ظرفیت کیسه ۴ لیتر، طول خرطومی مکش ۲.۳ متر، لوله‌های رابط فلزی و شعاع حرکتی ۱۰ متر از ویژگی‌های این جاروبرقی به حساب می‌آید.

فیلتر ویژه استفاده شده در محصول کارایی فوق العاده دارد که ۹۹.۹٪ ذرات محرک آلرژی زا را بیش از ۰.۳ میکرومتر فیلتر می کند. سیستم منحصر به فرد اتصال سریع در جاروبرقی های سری VC کارچر به کاربر کمک می کند تا در سریع ترین زمان و تنها با استفاده از یک دست سری های مورد نیاز خود را متصل نماید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول کابل برق
    5 متر
  • حجم مخزن زباله
    4 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کیسه ای
  • توان موتور
    600 کیلو وات
  • ولتاژ - فرکانس
    220 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    76 دسی بل
  • وزن
    6.6 کیلوگرم
  • ابعاد
    37.3*37*38.3 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    برس نرم گرد و غبار, پارویی, پارویی مخصوص خاک, سری مخصوص مبل, لوله مکش تلسکوپی, نازل تلسکوپی مخصوص شکاف, نازل مخصوص شکاف
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز