اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی ایستاده خانگی کارچر VC5

VN-29062
طول کابل برق: 7,5 متر
نوع و تعداد فیلتر : بدون کیسه
سطح صدا: 77 دسی بل
وزن: 3.2 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی ایستاده خانگی کارچر VC5

جاروبرقی ایستاده خانگی کارچر VC5 با داشتن ابعادی مناسب و حمل نقلی آسان یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها شناخته شده است. با اینکه جاروبرقی VC5 کوچک است و فضای کمی را اشغال می کند، اما دارای قدرت مکش بالایی است به طوری که تمام آلودگی ها را از روی سطوح مختلف به بهترین نحو از بین می برد.

ساختار جاروبرقی کرشر به صورت ایستاده (upright) است و انعطاف پذیری بالای جاروبرقی خانگی VC5 سبب گردیده که تمامی سطوح را حتی سطوحی که دسترسی سخت دارند، از جمله بخش زیرین مبلمان، زیر میزها و تخت، گوشه و کناره ها و… به راحتی نظافت کرد.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی ایستاده خانگی کارچر VC5

جاروبرقی خانگی کارچر VC5 دارای لوله تلسکوپی ۳ مرحله ای می باشد، انعطاف پذیری آن به اندازه ای زیاد است که تنها با فشردن یک دکمه، تغیر اندازه دسته تلسکوپی (بزرگ یا کوچک شدن) را می توان انجام داد. جاروبرقی خانگی مدل VC5 با به همراه داشتن سیستم فیلتر HEPA سه مرحله ای، به راحتی می تواند جمع آوری کوچک ترین ذرات و آلودگی ها را انجام دهد و همچنین از بازگشت ذرات ریز آلودگی به محیط جلوگیری می کند. با استفاده از این سیستم دیگر نیازی به خرید کیسه های فیلتر جایگزین نخواهد بود و بنابراین یک جاروی مقرون به صرفه به شمار می آید.

تمیز کردن فیلتر به گونه ای است که جاروبرقی، هنگام باز شدن درپوش فیلتر، فیلتر به صورت خودکار تمیز خواهد شد. داشتن ویژگی تکاننده فیلتراسیون باعث می شود فیلتر به راحتی تمیز گردد و از آسیب رسیدن به موتور جاروبرقی کرشر جلوگیری به عمل آید.

از دیگر مزایای جاروبرقی ایستاده خانگی کارچر VC5 به همراه داشتن یک سری از تجهیزات به منظور نظافت سایر سطوح با حساسیت های مختلف و دقیق تر انجام شدن نظافت است. تجهیزاتی همچون نازل سطوح مبلمان و صندلی، نازل کوچک برای نظافت پرده ها، نازل نظافت گوشه ها و زوایا و… می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول کابل برق
    7,5 متر
  • نوع و تعداد فیلتر
    بدون کیسه
  • توان موتور
    500 کیلو وات
  • ولتاژ - فرکانس
    220 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    77 دسی بل
  • وزن
    3.2 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    پارویی, پارویی مخصوص خاک, سری مخصوص مبل, فیلتر هپا, لوله مکش تلسکوپی
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز