اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی آب و خاک کارچر WD3

VN-29074
طول کابل برق: 4 متر
حجم مخزن زباله: 17 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کارتریجی
سطح صدا: 68 دسی بل
ابعاد: 50.2*34*38.8 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی آب و خاک کارچر WD3

جاروبرقی خانگی کارچر WD3 دستگاه نظافتی چند منظوره کارچر با مصرف برق به نسبت کم، فوق العاده قدرتمند است. در ساخت جاروبرقی کرشر از پلاستیک فشرده استفاده شده که در برابر ضربه مقاوم می باشد. فیلتر کارتریجی جاروبرقی به راحتی خاک خشک آب را بدون نیاز به تعویض فیلتر مکش می نماید. شلنگ مکش جدید به جمع آوری مطلوب خاک کمک نموده و از تمیزی کامل اطمینان حاصل می کند.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر WD3

جاروبرقی خانگی مدل WD3 با قدرت مصرفی ۱۰۰۰ وات تمامی نیازهای نظافتی خانه های بزرگ و کوچک را برطرف می سازد. فیلتر کارتریجی جاروبرقی امکان جمع آوری زباله های خشک و هم چنین آب را بدون تعویض فیلتر امکان پذیر می سازد. شلنگ مکش جدید و نازل دستگاه کارچر دارای دو نوار لاستیکی و دو نوار برس است که جمع آوری خاک را آسان نموده و فراهم شدن پاکیزگی کامل را تضمین می کند. دسته به راحتی قابل جدا شدن است و امکان اتصال مستقیم لوازم جانبی به شیلنگ مکش را امکان پذیر می نماید. جاروبرقی کرشر مجهز به نگهداری لوازم جانبی بر روی خود جاروبرقی کرشر می باشد که امکان ذخیره سازی وسایل در هنگام کار را فراهم ساخته و به دنبال آن جابجایی محصول بسیار آسان خواهد شد.

جاروبرقی خانگی مدل WD3 چند منظوره جهت نظافت انواع خودرو، پارکینگ، حیاط، باغ ها و سایر کارهای بسیار سخت همچنین برای فضای داخلی خانه ها طراحی شده است. دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر WD3 مکش فوق العاده ای را برای سخت ترین کارهای نظافت در فضای باز ارائه می دهد. فیلتر کارتریج هوشمند دستگاه و ابزار مخصوص نظافت کف این امکان را به کاربر می دهد تا بدون نیاز به متوقف نمودن کار برای تعویض فیلتر، به طور یکپارچه با زباله های خشک، گرد و غبار، شیشه یا حتی مایعات مقابله کند. دستگاه کارچر دارای مخزن زباله با ظرفیت ۱۷ لیتری، شیلنگ مکش ۲ متری، فیلتر کارتریجی و ابزار مناسب برای سطوحی است که با گرد و خاک و یا آب آلوده شده اند.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول کابل برق
    4 متر
  • حجم مخزن زباله
    17 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کارتریجی
  • توان موتور
    1000 کیلو وات
  • ولتاژ - فرکانس
    220 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    68 دسی بل
  • ابعاد
    50.2*34*38.8 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    آداپتور برای اتصال ابزار های برقی, پارویی, پارویی مخصوص آب و خاک, پارویی مخصوص خاک, خروجی برق برای کار کردن با ابزار های برقی مانند دریل, نازل مخصوص شکاف
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز