اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET

VN-29047
وزن: 4.9 کیلوگرم
ابعاد: 30.5*17*97.5 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET

برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET یک دمنده برگ قدرتمند برای تمیز کردن سریع و با کیفیت محیط های بیرونی است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی برگ ها، بقایای گیاهان و دیگر زباله های باغی را در باغ و اطراف خانه جمع نماید. با توجه به طراحی مناسب و عملکرد باتری، می توانید آزادانه در محیط اطراف حرکت کنید و به منبع تغذیه متصل نباشید. این محصول قابلیت تنظیم قدرت در دو مرحله کم و زیاد را دارد که با توجه به سطح و آلودگی های (برگ ها و …) موجود، به انتخاب یکی از این دو می پردازید. دستگاه باعث سست شدن برگ های مرطوب روی زمین و همینطور، حرکت هدفمند و کنترل شده برگ ها می شود. طرز کار دستگاه برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET به گونه ای است که با دمیدن هوا با فشار بالا، زباله ها و برگ ها را بر روی هم جمع می کند تا بتوان به صورت یکجا آن ها را جمع آوری نمود.

ویژگی های برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET

استفاده از تجهیزات قدیمی حتی برای جمع کردن برگ های موجود در مساحت کم هم، باعث صرف انرژی و از دست دادن زمان زیادی می شود. با استفاه از دستگاه کارچر فضاهایی با مساحت زیاد را نیز در مدت کوتاهی می توانید از هر گونه برگ پاک کنید. منبع تغذیه برگ جمع کن کارچر LBL 4 BATTERY SET برای سهولت در رفت و آمد،‌ حمل و نقل آسان و صرفه جویی در مصرف وقت، باتری قابل شارژ می باشد. باتری LBL 4 BATTERY SET از نوع لیتیوم یونی است و همینطور دارای شارژر سریع برای سریع تر شارژ شدن  باتری می باشد.

بیشترین سرعت دمش دستگاه برگ جمع کن مدل LBL 4 BATTERY SET به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت هم می رسد. طراحی این محصول به گونه ای است که دارای یک نازل مسطح با سری های نازل متفاوت است که به راحتی قابلیت جابه جایی دارند. طراحی ارگونومیک دستگاه کارچر باعث می شود احساس خوبی به آن داشته باشید و به طور مطلوب متعادل است و بسیار راحت در دست قرار می گیرد، به این معنا که فواصل کاری طولانی تر را می توان بدون خستگی مدیریت کرد. وزن بسیار کم ۲.۲ کیلوگرمی (بدون لوازم جانبی) راحتی کار را ارتقا می بخشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • وزن
    4.9 کیلوگرم
  • ابعاد
    30.5*17*97.5 سانتی متر
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز