اشتراک گذاری

بخارشوی خانگی

بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix

VN-29216
بیشینه فشار بخار: 4.2 بار بار
طول شلنگ بخار: 2.3 متر
مدت زمان گرم شدن دیگ بخار: 3 دقیقه
ظرفیت دیگ/ مخزن رزرو: 0.5 / 1.5 لیتر لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix

 بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix ابزار نظافتی ایده آل و پیشرفته است که بدون نیاز به مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. نظافت کامل با بخارشوی کارچر، باعث از بین رفتن درصد بالایی از باکتری های شایع در منازل بر روی سطوح مختلف می شود. لوازم جانبی متنوع و چندمنظوره، به طور خیره کننده ای باعث پاکیزگی و درخشانی ترک های ظریف، شیر آلات و اتصالات، کاشی، درپوش، هود های فرسوده یا جرم گرفته خواهد شد و حتی لکه های کهنه و سرسخت باقی مانده را برطرف می سازد.

ویژگی های دستگاه بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix

بخارشوی خانگی مدل SC5 Easy Fix بیشینه فشار بخار ۴.۲ بار دارد که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه های بخارشور خانگی تبدیل ساخته است. با استفاده از این محصول بخارشور، تقریباً می توان تمامی سطوح، با هر نوع آلودگی در خانه‌ را تمیز کرد که برای نظافت و ضدعفونی در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این بخارشور تنها از بخار آب برای پاک کردن آلودگی ها و جرم ها از سطوح مختلف استفاده می‌کند. استفاده از گرما برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف باعث می شود که رطوبت به سرعت تبخیر یابد و سطوح خیلی سریع‌ خشک ‌شوند. سیستم گرمایش داخلی بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix، آب موجود در مخزن را به بخار با دما و فشار بالا تبدیل می کند. قیمت بخارشور SC5 Easy Fix به دلیل داشتن ویژگی های متعدد نسبت به سایر بخار شور ها متفاوت است.

نازل مخصوص کف پوش دارای اتصالات انعطاف پذیر جهت نظافت سطحی وسیع تر، راحت و ایده آل است و در نتیجه کار بی عیب و نقص خواهد بود. تعویض پارچه، بدون تماس دست انجام می گردد که سبب نهایت راحتی شده است. و علاوه بر آن بخارشوی خانگی کارچر مدل SC5 Easy Fix یک دستگاه با عملکرد فوق العاده به شمار می آید. عملکرد ریزشی بخار لکه های سرسخت را هم به راحتی پاک نموده و لکه های محلول نیز به کمک آب گرم سریع برطرف می شوند. شدت بخار می تواند به نسبت جنس سطح مورد نظر و حد کثیفی، تنظیم شود. مخزن آب دستگاه متحرک است و به صورت مداوم قابلیت تعویض و پر شدن دارد که برای نظافت بی وقفه آن را ایده آل ساخته است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    220 ولت ولت
  • فرکانس
    50 هرتز هرتز
  • توان دیگ بخار
    2200 وات وات
  • بیشینه فشار بخار
    4.2 بار بار
  • طول شلنگ بخار
    2.3 متر
  • طول کابل برق
    6 متر
  • مدت زمان گرم شدن دیگ بخار
    3 دقیقه
  • ظرفیت دیگ/ مخزن رزرو
    0.5 / 1.5 لیتر لیتر
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
    دارد-بر روی دستگاه
  • وزن
    ۶ کیلوگرم کیلوگرم
  • ابعاد
    439x301x305 میلی متر
  • تجهیزات همراه
    برس گرد, پد ( حوله ) میکروفایبر مخصوص کف, تجهیزات مخصوص نظافت کف, حوله میکروفایبر مخصوص نازل دستی, لوله افزایش طول, نازل دستی, نازل سوزنی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز