اشتراک گذاری

هسته گیر

دستگاه هسته گیر میوه صنعتی

VN-30640
ابعاد: 170*50*60 سانتی متر
عملکرد دستگاه: پنوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه هسته گیر میوه صنعتی

دستگاه هسته گیر میوه پنوماتیک مجهز به واحد مراقبت 

ابعاد: ارتفاع: 170 سانت طول: 60 سانت عرض: 50 سانت 

د ارای 4 نازل برای انواع میوه ها با هسته های مختلف 

دارای 4 چرخ روان و قفل دار

 

هسته گیر میوه برای خارج نمودن هسته های ریز مثل سیب و گلابی تا هسته های درشت مانند هلو طراحی شده است. برای ذکر مثال بیشتر در این ارتباط هم می توان به میوه هایی چون هلو ، زیتون، زردآلو، آلو، گلابی ، آلبالو، شلیل و … اشاره کرد. این دستگاه هسته گیر میوه نه تنها مطابق با استانداردهای بهداشتی هستند . بلکه در خط تولید هم ادامه فعالیت تولیدات محصولات غذایی را کاملا تسهیل کرده اند.

اولا اینکه این دستگاه ها کاملا تخصصی عمل می کنند . و و هدف هم این است که کمترین اسیب به بافت میوه چه بافت های درونی و چه بیرونی در طی عمل هسته گیری، وارد گردد .هسته گیر میوه صنعتی علاوه بر طراحی تخصصی این ویژگی مهم را دارد. که مانع سر خوردن میوه ها در هنگام هسته گیری می شوند . پس دقت عمل انها بسیار بالاست.

بر طبق اخرین استاندارد های بهداشتی عمل می نمایند مثلا:جنس بدنه انها از استیل غیر قابل زنگ و یا فولاد گالوانیزه می باشد، و همچنین هسته ها را در مخزنی جدا جمع می نمایند که قابل شستشو و تخلیه فوری است، از پاشش اب میوه و سرایت الودگی به داخل میوه ها جلوگیری می نمایند.

ویژگی دیگر یک دستگاه خوب هسته گیر این است که سوزن هسته گیر مقاوت بالایی دارد و دیر اسیب می بیندو به لحاظ مصرف انرژی کم مصرف هستند و طراحی و مصرف بهینه ای را از انها 

شاهدیم و در کل راندمان بالایی دارند و سرعت و دقت را تواما در انها شاهدیم.

اتوماتیک بودن دستگاه هسته گیر صنعتی از ان جهت که کمترین مداخله انسانی و دستی در فرایند هسته گیری رخ دهد هم نکته مهمی است . که به لحاظ فاکتورهای بهداشتی و ایمنی بایستی مورد توجه قرار بگیرد . کم مصرف بودن به لحاظ انرژی و نیاز به نیروی حداقل برای هسته گیری هم به عنوان موردی با اهمیت برای انتخاب یک دستگاه خوب محسوب می گردد. قابلیت تعمیر سریع دستگاه هسته گیر در صورت اسیب به آن و در دسترس بودن قطعات مورد نیاز آن ، کاربری آسان دستگاه هسته گیر میوه هم باید هنگام خرید در نظر گرفته شود.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    170*50*60 سانتی متر
  • عملکرد دستگاه
    پنوماتیک
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    25 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز