اشتراک گذاری

سردخانه متحرک/یونیت برودتی حمل و نقل

کفشک و زبانه کد ۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸

VN-31318
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
تماس با تامین کننده
اساکو
اساکو
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات کفشک و زبانه کد ۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸

معرفی کفشک و زبانه ۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸

یکی از شناخته شده ترین محصولاتی که شرکت اساکو به بازار عرضه کرده است، کفشک و زبانه مدل ۱۰۶-۱۰۷-۱۰۸ می باشد. این مدل شامل سه قطعه اصلی است که کاربرد اصلی آن اتصال درب به بدنه می باشد. در واقع وجود این قطعات موجب می شود که استحکام اتصال درب اتاق سردخانه کامیون و کانتینر یخچال دار محکم تر شده و در نتیجه ایمنی آن افزایش پیدا کند. عدم وجود این قطعات می تواند باعث هدر رفتن انرژی و از دست رفتن مواد ذخیره شده درون اتاق سردخانه شود.

مشخصه های کفشک و زبانه اساکو

یکی از اصلی ترین مشخصه های قطعات کفشک و  زبانه ای که اساکو به بازار عرضه می کند، جنس آنهاست. این قطعات در دو جنس استیل و چدن عرضه می شوند. مدل های استیل از  استیل ۳۰۴ تولید می شوند و استحکام و کیفیت فوق العاده ای دارند. مدل هایی که از چدن تولید می شوند، ارزان تر هستند، اما کیفیت بسیار بالایی دارند و عمر مفید آنها بسیار طولانی است.

دیگر ویژگی ها

یکی دیگر از ویژگی های اصلی این نوع محصولات اساکو، ابعاد استاندارد آنهاست. همیشه در هنگام تهیه این نوع قطعات و تجهیزات باید به رعایت استانداردها و معیارهای بین المللی در آنها دقت داشته باشید. واقعیت این است که این نوع قطعات بسیار ظریف و در عین حال بسیار مهم می باشند.

به همین دلیل داشتن ابعاد غیر استاندارد می تواند به اندازه استفاده از مواد اولیه بی کیفیت بر روی عملکرد و عمر مفید آنها اثرگذار باشد. محصولاتی که اساکو تحت عنوان کفشک و زبانه ۱۰۶–۱۰۷–۱۰۸ به بازار عرضه کرده است، دارای ابعاد کاملا استانداردی می باشند.

برای اطلاع از این ابعاد می توانید به تصاویر ارائه شده در سایت مراجعه کنید. ضمن اینکه راه های تماس برای خرید حضوری و  غیر حضوری در سایت اعلام شده اند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند کمپرسور
    اساکو
  • جنس بدنه
    چدن
  • قابل نصب بر روی
    کامیون , کامیونت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز