اشتراک گذاری

سردخانه متحرک/یونیت برودتی حمل و نقل

لولا کد ۱۳۶

VN-31326
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
تماس با تامین کننده
اساکو
اساکو
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات لولا کد ۱۳۶

معرفی لولا ۱۳۶ اساکو

یکی از محصولات با کیفیتی که شرکت اساکو به بازار عرضه کرده است، لولا ۱۳۶ می باشد. این محصول یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که هر ماشین سردخانه ای به آن نیاز دارد. کیفیت بالای این محصول موجب کارایی بهتر و عملکرد مقاوم تر و ایمن تر آن می شود.

مشخصه های اصلی لولا ۱۳۶

لولا ۱۳۶ از جنس استیل و یا گالوانیزه تولید می شود. به طور کلی محصولاتی که اساکو از جنس استیل تولید می کند، بر اساس ورق های استیل ۳۰۴ با قطر ۳ میلی متر طراحی می شوند. در حالی که ورقه های گالوانیزه ۳ میلی متر می باشند.

ممکن است به نظر برسد لولا ۱۳۶ قطعه بسیار کوچکی است و نمی تواند تاثیر خاصی بر روی عملکرد ماشین های سردخانه ای داشته باشد. در حالی که واقعیت آن است که وجود همین قطعه کوچک در سالم ماندن محتویات اتاق سردخانه تاثیر فوق العاده بالایی دارد.

ابعاد اصلی لولا ۱۳۶ کاملا استاندارد و بر اساس معیارهای بین المللی طراحی شده اند. این نوع لولاها با استحکام بالایی که دارند موجب می شوند که درب اتاق سردخانه به خوبی بسته شود. همین امر مانع از هدر رفتن انرژی و در نتیجه سالم ماندن مواد غذایی موجود در آن می گردد.

سایر نکات

اساکو محصولات خود را از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه و تولید می کند. جنس استیل این نوع لولا مانع زنگ زدگی و خوردگی آن می شود. ضمن اینکه مدل هایی که با استفاده از گالوانیزه طراحی می شوند، با بهترین نوع مواد آبکاری می شوند. به این ترتیب امکان زنگ زدگی آنها تا حد امکان کاهش پیدا می کند.

بنابراین می توان گفت که این محصول برای هر نوع کامیون یخچال دار و دارای اتاق سردخانه ای کاربرد دارد. دقت داشته باشید که بدون وجود لولا امکان باز و بسته کردن درب سردخانه وجود نخواهد داشت.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت این نوع لولا و خرید آن می توانید از طریق راه های تماس ارائه شده در سایت با ما تماس بگیرید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند کمپرسور
    اساکو
  • جنس بدنه
    استیل / گالوانیزه
  • قابل نصب بر روی
    کامیون , کامیونت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز